Hürriyet

16 Aralık 2010 Perşembe

♥etekciğimm♥

bu yazımda  bahsini etmiş olduğum eteği diktim :) hatta itiraf edeyim defalarca giydim bile fakat hiç resimlemek kısmet olmadı. :( bende ortaya böyle bir potbori yaptım. A buarada dikerken tabiki resimledim :)
işte başlıyoruzz

  önce kemerimizin 1/2 sine telamızı yapıştıralım... eteğimizin kenarlarına overlok çekelim.. ♥
daha sonra yanlarını birleştirelim... yandan 18 cm fermuar boşluğu bırakalımm...

fermuar yerimizi dikim için hazır hale getirelim.. dikkat edelim muntazam olmalı...♥

fermuar yerimiz hazııırr...

ve fermuarımızı dikelimm.. (ben gizli fermuar diktim )



veee eteğimiz hazıııııırrr♥ :)


çok geniş açıdan fotoğraflayamadım :( şimdilik bunlar var elimde ama muhakkak eklerim :)

gözlerinize sağlık
sevgiler ♥

Hiç yorum yok:

About