Hürriyet

6 Aralık 2010 Pazartesi

Elle Style Awards ♥

Elle Style Awardsta bulunamadım tabiki :) zaten yoğunluktan daha bugün bakabildim ne var ne yok diye...organizasyon çok büyük olunca insanda bi merak uyandırıyor tabi acaba ne giyildi ne yapıldı diye... izlediğim bloggerlar saolsun tüm merakımı giderdiler ♥ çok muhteşem bi gece olmuş belli ama benim "yok artık" dediğim kıyafetlerde vardı..yani nacizane vasat bulduklarım... biliyorum biliyorum herkez bahsetmiş ama bende azıcık bahsetsem :)

öncelikli olarak merak ettiğim sorular var :)


Burcu Esmarsoy bu kumaşı çok aramış mı?


ve Sedef Avcı neden ödül alacağı bir gecede böyle bir kıyafet tercih etmiş?

veeee ayılıp bayılıp ölüp bittiklerimm ♥♥♥


Giovanna Ferragamo Gentile♥


hatun hep güzel :)♥

Aslı Ekşioğlu enfessss:))

Deniz Marşan muhteşemmm :)

bu kadarcıkk ♥
sevgilerrr:):)


not: görseller elleden alıntıdır.








Hiç yorum yok:

About