Hürriyet

3 Kasım 2014 Pazartesi

Kürkçü Dükkanı..

Merhabalar...
Her seferinde biraz mahcup dönüyorum bloguma..
Aslında sürekli buralardayım ama yazamadım bir türlü.. 
neler olmuş bizler görüşmeyeli?
***
86 kişi olmuşuz blogumuzda.. Yeni gelenler hoş gelmiş sefa getirmiş..
takipçi saymak değil niyetim ama geleni gidenide bileyim ama diimi :)

***

Ben artık "anne"yim.. Musab Selim'imi 23 Mayıs da kucağıma aldım. 
Bu konu hakkında söyleyeceklerim çok çok fazla.. 
Ama ne buralara sığar nede anlatılabilir.. 
9 ay boyunca süren ve hala devam eden tek duam : Rabbim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu..

***

Musab Selim girince hayatıma bir çok şey ertelendi benim için.. 
Özellikle kariyer anlamında.. 
Ama ertelenen şeylere kaldığımız yerden devam edeceğiz.. 
ufaktan planlar projeler işlemeye başladı.. 
Bakalım zaman ne gösterecek 
Hayırlısı..

***
Blogum benim her zaman ilk göz ağrım.. 
fakat her zaman online olamayabiliyorum.. 
Her seferinde aynı şeyi söylediğimi biliyorum ama bundan sonra daha dikkat edeceğim.. 
Onun haricinde sosyal medyadan asla kopmadım.. 
Hayatımı mini blog olarak instagram hesabım: esraabay da paylaşıyorum sizleride beklerim.. 

En kısa zamanda tekrar yazabilmek ümidi ile.. 

Sevgiler


25 Nisan 2014 Cuma

LINE'dan ücretsiz görüntülü ve sesli arama

Alexander Graham Bell ilk “Alo” dediğinden bu yana geçen 138 yılda telefon teknolojisi çok farklı bir noktaya geldi.
Tüm bu değişime rağmen sabit kalan tek şey iletişim kurma ihtiyacımız. Eskiden ses ve yazı yoluyla yapılan uzun mesafe görüşmelerde bugün görüştüğümüz kişiyi an be an görebiliyoruz.  Önceden çok pahalı ve ayrıcalıklı görünen bu imkânlar artık büyük çoğunluğun kullandığı akıllı telefonlara yüklenen uygulamalarla ücretsiz bir şekilde sunuluyor. Yüz yüze iletişimin yerini hiçbir şey alamasa da günümüzün hızlı yaşam koşullarında bu durumun çok zor olduğunu biliyoruz. Bu nedenle teknolojinin sunduğu imkanlar sayesinde şehirlerin yanı sıra arada okyanusların olduğu başka ülkelerdeki sevdiklerimizin yüzünü görebilmek ve konuşabilmek büyük mutluluk.
Yurtdışında yaşayan akrabalarını özleyenler, üniversitede okuyan çocuklarını merak eden aileler için teknolojinin en büyük nimeti olsa gerek. Birçok örneğe siz de tanık olmuşsunuzdur; yeni doğan bebeği görme, fikir almadan alışveriş yapamayan arkadaşa yardımcı olma, mezuniyet balosunda giyeceği kıyafeti ailesine gösterme gibi birçok özel ana tanıklık edebilme imkânı…
Bu ayrıcalıklı dünyayı sunan uygulamalardan biri olan LINE yüksek kalitede ücretsiz sesli ve görüntülü arama imkanı sunuyor. LINE uygulaması kullanılarak yalnızca akıllı telefonlar arasında değil, akıllı telefonlardan bilgisayar ve MAC’lere de arama yapılabiliyor. Üstelik Wifi, 3G ve 4G şebekeleri üzerinden yapılan görüşmelerde ek bir ücret de bulunmuyor.
Akıllı telefonunuzdan, tablet, masaüstü ya da dizüstü bilgisayarınızdan ücretsiz görüşmeye başlamak için LINE’ı şuradan indirebilirsiniz: http://line.me/tr/
LINE’da ücretsiz görüşme yapabilmek için birçok kısayol bulunuyor. Bunları hızlıca görmek için bu videoları izleyebilirsiniz:
LINE ile hem mobil cihazlarda hem de bilgisayarınızda ücretsiz sesli ve görüntülü arama yapabilmeniz mümkün. Örneğin, eğer telefonunuzdan arama yapmak istiyorsanız, LINE arkadaş listenizde istediğiniz kişinin ismine tıklayarak LINE “Ücretsiz Arama” ve “Görüntülü” seçeneklerini kullanabilirsiniz.
Ayrıca arkadaşınızla LINE üzerinden mesajlaşırken aramanız gerektiğinde sağ üstte bulunan küçük ok işaretine tıklayarak size sunulan “Ücretsiz Arama” ya da “Görüntülü” seçeneklerini kullanarak kolayca arama yapabilirsiniz.
Görüntülü arandığınızda uygun bir ortamda değilseniz altta bulunan “Sadece Sesli Cevapla” seçeneği ile karşınızdaki kişinin kamerası açık olsa da siz sadece sesli olarak konuşabilirsiniz.
Sesli arama özelliği ile konuşurken ekranın altında yer alan kamera simgesine tıklayarak görüntülü konuşmaya geçebilirsiniz.
Ayrıca görüntülü arama özelliği ile konuşurken de sesli aramalara tek tuşla geçmeniz mümkün.
Eğer aramayı bilgisayarınız üzerinden gerçekleştirmek isterseniz, arkadaşlar listesinde görüşmek istediğiniz kişinin fotoğrafına tıkladıktan sonra açılan ekrandan sohbet, ücretsiz sesli arama ya da ücretsiz görüntülü aramayı seçebilirsiniz. Ayrıca görüşmek istediğiniz arkadaşınızın adına farenizin sağ tuşuyla tıklayarak da aynı menüye ulaşabilirsiniz.
Yazılı sohbet ettiğiniz bir kişiyle sesli ya da görüntülü aramaya geçmek için sohbet ekranın sağ alt tarafında yer alan arama ya da video sembollerini kullanabilirsiniz.
Eğer hala LINE’la tanışmadıysanız, hemen indirip ücretsiz görüşmeye başlayabilirsiniz: http://line.me/tr

Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

13 Nisan 2014 Pazar

Oleg Cassini hayallerimizi gerçeğe dönüştürüyor

Monako Prensesi Grace Kelly, First Lady Jacqueline Kennedy, Marilyn Monroe ve pek çok ünlü stil ikonu daha... Oleg Cassini’nin tüm bu isimlere özel tasarımlar hazırladığını biliyor muydunuz? Adını moda tarihine altın harflerle yazdıran Oleg Cassini’nin 2014 koleksiyonu büyüleyici gelinlik ve göz alıcı gece elbiseleriyle hayallerimizi gerçeğe dönüştürmek için bizi bekliyor.

Büyüleyici ve romantik gelinlikler

2014 gelinleri buraya! Oleg Cassini’nin büyüleyici 2014 gelinlik koleksiyonunda dantel ağırlıklı romantik gelinlikler ön plana çıkıyor. Tül ve dantelin bir arada kullanıldığı, zarif işlemeler ve üç boyutlu çiçek aplikeler ya da minik fiyonklarla hareketlendirilen gelinlikler, gümüş ve altın işlemeli göz kamaştırıcı modeller gelin adaylarını adeta birer prensese dönüştürmek için tasarlanmış.

Göz kamaştıran gece elbiseleri

Bu sene gelin olmasanız da gideceğiniz bir düğün mutlaka vardır değil mi? :) Gelinlik koleksiyonunda olduğu gibi abiye koleksiyonunda da her detay genç kızların hayallerini gerçeğe dönüştürmek için tasarlanmış. Koleksiyonda ağırlıklı olarak tül ve şifon kumaşlar kullanılırken modeller zarif işlemeler, romantik danteller ve göz kamaştıran ışıltılar ile hareketlendirilmiş. Somon, lila, pudra pembesi, nil yeşili elbiseler romantik renkleri sevenlerin seçimi olurken; zümrüt yeşili, gece mavisi, bordo, antrasit ve gold elbiseler ise kendini gecenin tek yıldızı gibi hissetmek isteyenlerin tercihi oluyor.

Oleg Cassini Avantajları

Şıklık bir bütündür değil mi? Bu yüzden görünüşümüzün en önemli tamamlayıcılarını da unutmamak lazım. Sadece gelinlik ve abiye değil; ayakkabı, duvak, abiye takı, gelin buketi, taç, saç aksesuarları, gelin kesesi, gelin eldiveni, bolero, şal, kürk ve bekarlığa veda aksesuarları gibi ihtiyaç duyabileceğimiz her şeyi bulmak mümkün.

Ayrıca Oleg Cassini, bu koleksiyonlardan beğendiğimiz parçalara sahip olmamız için çok avantajlı imkanlar da sunuyor;

- Gelinlik, gece elbiseleri, nişan ve mezuniyet elbiselerinde %50’ye varan indirim

- Gelinlik randevusunu mağazaları arayarak ya da online randevu formunu doldurarak alan herkese anında %10 indirim

“kargobedava” alışveriş koduyla www.olegcassini.com.tr’den alışveriş yapan herkese ücretsiz kargo fırsatı

- Mağazalar ve online satış sitesinde Bonus Card’a 8 taksit fırsatı

- Online alışverişte Türkiye’nin her yerine teslimat garantisi

Siz de hayatınızın en özel gününe hazırlanırken size en yakın Oleg Cassini şubesini arayarak gelinlik randevusu alabilir ya da www.olegcassini.com.tr adresinden online randevu formunu doldurabilirsiniz.

Tüm Oleg Cassini şubeleri ve telefon numaraları ise şöyle;
Oleg Cassini Bağdat Caddesi: 0 216 385 88 99
Oleg Cassini Cevahir AVM: 0 212 380 07 77
Oleg Cassini Forum İstanbul: 0 212 640 75 14
Oleg Cassini Ankara Armada AVM: 0 312 219 20 15
Oleg Cassini Bursa Anatolium Alışveriş Merkezi: 0224 261 31 82
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

15 Mart 2014 Cumartesi

LINE İLE ÖZGÜRCE KONUŞUN

LINE’da kullanıcı bilgi ve görüşmeleri 3G, 4G ve Wi-Fi dahil tüm ağlarda şifreleniyor!
Yoğun iş temposu, şehirleşme ve hızlanan yaşam bizleri dijital dünyada sosyalleşmeye yöneltiyor. Bu alanda bilindik sosyal medya kanallarının yanı sıra ücretsiz mesajlaşma, ücretsiz sesli ve görüntülü arama gibi birçok hizmeti bir arada sunan mobil mesajlaşma platformları da öne çıkıyor. Aile bireylerinden arkadaşlara kadar hayatımızdaki herkesle her an paylaşımda bulunduğumuz bu platformlarda kullanıcıların dikkat ettiği en önemli özelliklerden biri de güvenlik sistemleri. Bu anlamda rakiplerinden ayrılan LINE’da kullanıcı bilgi ve görüşmeleri 3G, 4G ve Wi-Fi dahil tüm ağlarda şifreleniyor. LINE’ın iç denetim yönetimi alanında üç uluslararası sertifikaya (SOC2, SOC3 ve SysTrust) sahip olan ilk mobil mesajlaşma uygulaması olması da güvenlik standartlarına verdikleri önemin bir kanıtı niteliğinde.
Telefon Numaranızı Gizli Tutun
LINE’da kendinize özel bir ID belirleyerek telefon numaranızı kimselere vermeden iletişim kurabilirsiniz. Sizi LINE ID’nizi kullanarak ekleyen kişiler telefon numaranızı göremezler. LINE ID’nizi belirlemek için Diğer/Daha Fazlası > Ayarlar > Profil menüsünü kullanabilirsiniz.
Telefon numaranıza sahip kişilerin LINE arkadaşları listesine otomatik olarak eklenmek istemiyorsanız “Başkalarının Eklemesine İzin Ver” seçeneğini kapatabilirsiniz. Böylece sizi sadece LINE ID’nizi paylaştığınız kişiler ekleyebilir.
Tanımadığınız Kişilerin Sizi Rahatsız Etmesine Engel Olun
Anlık mesajlaşma uygulamaları kullananların korkulu rüyalarından birisi de yanlışlıkla alakasız bir mesajlaşma grubuna eklenmektir. LINE’da tanımadığınız kişilerin bulunduğu bir grup sohbetine davet edildiğinizde grupta bulunan kişiler telefon numaranızı göremiyor.
Tanımadığınız bir kişi size mesaj attığında LINE otomatik olarak  “Ekle”, “Engelle” ve “Şikâyet et” seçeneklerini sunuyor. Eğer size mesaj gönderen kişiyi tanımıyorsanız kolayca engelleyebiliyorsunuz.
Telefonunuz Yanınızda Olmasa Da Mesajlarınızı Koruyun
Yazışmalarınızı meraklı gözlerden korumak için LINE’a şifre koyabiliyorsunuz. Diğer/Daha fazlası > Ayarlar > Gizlilik ayarlarından “Şifre Kilidi”ni kullanarak LINE’ın her açılışta şifre sormasını sağlayabiliyorsunuz.
Ayrıca “Sohbet Odası Ayarları”ndan tüm sohbet geçmişinizi ve sohbetler içerisinde paylaştığınız tüm dosyaları tamamen silebiliyorsunuz.
Bir arkadaşınız LINE’dan size mesaj yazdığında bildirimin ekranda mesaj okunacak şekilde belirip belirmemesi ile ilgili ayarlarınızı da istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz. Bildirim ayarlarında yer alan “Önizleme göster” seçeneğini kapattığınızda, yeni bir mesaj geldiğinde ekranda gelen mesaj yerine “Bir mesajınız var!” yazısı görünüyor.
Paylaşımlarınızı Gizleyin
LINE’ı rakiplerinden ayıran bir diğer özelliği de ileti, fotoğraf, video, bağlantı gibi paylaşımların yapılabildiği, sosyal medya yapısına sahip Timeline ve Home özellikleri. LINE’daki Timeline ve Home hareketlerinizi yalnızca arkadaşlarınız görebiliyor. Ancak burada da iletilerinizin kimler tarafından görüntülenebileceğini belirleyebiliyorsunuz.
Timeline’ınızda paylaşmak istediğiniz iletinizi hazırlarken alt menünün en sağında bulunan “Kişiler” sembolüne tıklayarak iletinizin gizlilik ayarlarını yapabilirsiniz.
Nerede, Ne Zaman İsterseniz Güvenle Konuşun, Mesajlaşın!
LINE'ı tüm akıllı telefonlarda (iPhone, Android, Windows Phone, Blackberry, Nokia), tabletlerde ve hatta bilgisayarınızda bile kullanabilirsiniz.
Kullandığınız cihaza uygun LINE indirmek için: http://line.me/tr/download
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

11 Şubat 2014 Salı

Gerçek Aşklar İçin Gerçek Karat

Pırlantanın tüm ışığını ve zarifliğini yansıtan Assos, Sevgililer Günü’nde sevdiğine en anlamlı hediyeyi vermek isteyenler için cazip fiyat avantajları sunuyor
Sevgililer Günü’nde  akla gelen ilk hediye olan pırlanta yüzük Assos’un cazip fiyat avantajıyla sevgilinize vereceğiniz en güzel hediye olacak.
Assos şıklığını ve zarifliğini yansıtan 14 ayar altın üzerine 0.20 karat taş ile süslenmiş kalp montürlü  pırlanta yüzüğün fiyatı Sevgililer Günü’ne özel 1.599 TL olarak satışta…
15 Şubat’a kadar geçerli olacak bu kampanya ile sevdiğinizin hayallerini gerçeğe dönüştüreceksiniz. 
Bir boomads advertorial içeriğidir.
-->

27 Ocak 2014 Pazartesi

O Zaman Baslayalim.. Bir Haber ve Haftanin Rengi

Merhabalar,
Soz verdigim gibi kendimi toparlayip geldim.. Vede haftanin rengi yazilarina baslama karari aldim.. 
Burada kendimi anlatmayali cok zaman oldu.. Neler degisti neler gelistidusununce ben bile sasiriyorum bazen :)
Mesela artik bir anne adayiyim. 22 haftamiz bitti bile :)




Saglik sihhatle tamamlamak istedigim bir 18 hafta var onumde.. 
Sonra oglumuza kavusacagiz insallah..
Daha yeni yeni kendime gelmeye basladim.. Yeni yeni kabullenip benimsedim :) 
Bebikle ilgili paylasimlarim olacak elbette ki... Hazirliklari paylasip fikirlerinizi almayi cok istiyorum.. Tabii ki firsat buldukca.. :) 
Bloguma daha fazla vakit ayirip daha cok paylasim yapmak istedigimi biliyorsunuz zaten.. Bundan sonra dahada dikkat edecegim bu konuya.. Haftanin rengi yazilarina baslayalim bu vesile ile.. 

İste bu haftamizin rengi: 
Bebe Mavi :) 


Bu nefis canta Balenciaga`dan..

Bir sonraki yazinin gecikmemesi dileklerimle.. 

Sevgiler




17 Aralık 2013 Salı

Bu Yılbaşında Sevdiklerinize Assos Işıltısını Hediye Edin!

Sevdiklerinize hediye almak için mutlaka bir nedene ihtiyacınız yoktur. Ancak hediye almak için neden arayanlardansanız; yılbaşından daha güzel bir neden olabilir mi?









Assos, bu yılbaşında sevdiklerine bir ömür boyu yanlarında taşıyacakları bir hediye vermek isteyenler için unutulmaz bir fırsat sunuyor. Assos tektaş yüzükler ile bu yılbaşında da sevginin ve aşkın büyüleyici ışıltısı sevdiklerinizi sarıyor. Her kadının yeni yılda dilek listesinde yer alan tektaş yüzükler, çok cazip fiyatlarla şimdi Assos’ta sizi bekliyor.



Ayrıca tek taş pırlanta yüzük dışında farklı alternatifler arıyorsanız, Assos online satış mağazası www.assospirlanta.com ile birbirinden trend takı modelleri sadece bir tık uzağınızda!

Bir boomads advertorial içeriğidir.

About