Hürriyet

18 Aralık 2010 Cumartesi

♥♥kapkapkapkapkap:)♥♥

koydum kafama hemen dikicem bitane... çok güzeller yahu :) ama bn bana özel bir model olsun istiyorum yani kendim çizeyim modeli diyorum o yüzden şimdilik düşünme ve gözlemleme aşamasındayım gözlemleme dedim çünkü bana yani vücuduma yakışacak bir model bulmalıyım. çünkü çok riskli bir şay kap bir anda yusyuvarlak görünmek istemem :) zaten kilolarla başımız dertte birde kap zorluk çıkarmasın :):) velhasıl şimdilik bulduğum modeller şunlarcık :
bu modelleri internette gezinirken bulmuştum hangi siteler olduğunu bilmiyorum daha doğrusu hatırlamıyorum :)kolsuz yapmaya karar verirsem ki kap kolsuz olur dediğinizi duyar gibiyim :) en baştaki beyaz olan favorim ama yukardaki tuniğin kol detayıda çok hoşuma gitti :)♥
sevgiler

Hiç yorum yok:

About