Hürriyet

3 Eylül 2012 Pazartesi

Haftanın Rengi: Taba

Merhabalar
Hayırlı Haftalar :)
Eylül ayının ilk pazartesinden sesleniyorum sizlere :) 
Bu ay öyle her yeni ay gibi değil benim için.. Bambaşka bir şekilde başladı ve bambaşka bir önemi var hep de öyle olacak. Bu sonbahar başlangıcında havalarda iyice soğurken benim içim kıpır kıpır, sıcacık :):)
Bu sonbahar bana böyle sıcacık gelmişken ilk haftanın rengide çok sevdiğim renk olsun istedim.. 
Biliyorsunuz artık günün rengi yerine Haftanın rengi yazıları hazırlayacağız. :) 
Bütün kış bıkmadan usanmadan hepimizin ayakkabı çanta kıyafet demeden doyasıya kullandığı renk olsun istedim.
Tamam çok uzattım :) rengimi göserip kaçıyorum :):)


Bu haftamızın rengini bu güzelim Carven çanta ile açıyoruz :) Devamını instagram facebook ve twitter üzerinden paylaşmaya devam edeceğim :)

Sevgiler 

2 yorum:

Nimo dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsün Esroş bu köşeyi :) Taba rengi benim için hem çok sevdiğim hemde çok sevmediğim bir renk. yani kısaca her model, her ton olmuyor. Çok doğru parçalar gerekiyor. Öyle olduğunda da tadından yenmiyor :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle Nimocum. Ama ne olursa olsun benim aksesuar renklerinde başta gelen renklerimden :)

About