Hürriyet

27 Ağustos 2012 Pazartesi

Kısa Bilgi, Özet, İstek Vb..

Merhabalar;

Ne kadar uzuuuuun zaman olmuş buraya uğramayalı.. Sevgili blog'umu çok ama çok ihmal etmişim. Her seferinde kendime yeni açıklama yeni bir bahane bulmaktan sıkıldım. Evet düzensiz çalışma saatlerim var ve bu yüzden bloguma yeterli vakit ayıramıyorum. 

Ramazan ayının girmesiyle iyice yetişemez oldum. Şöyle zor geçti böyle acıktım şu şekilde susadım diye hayıflanmayacağım. Ama kendime vakit ayıramadığım doğrudur. Tek avuntum ise sonundaki 7 günlük bayram tatili ile birleşmiş tatilimdi.



7 gün boyunca böyle bir manzaraya uyandım.. 



Böyle bir yerde yüzdüm ve serinledim..




daha önce gördüğüm 


görmediğim 


birçok bitki gördüm...







Huzuru buldum.. dinlendim sakinleştim...yada öyle zannettim bilemiyorum :):) 
Tabii ki bu kadar sakin değildi tatilim yine susmadı telefon yine durmadan çaldı..İşlerim beni rahat bırakmadı..

Fakat ben aralarda kendime vakit çalıp düşündüm bol bol :) Tabii ki en çokta kariyerimi nereye doğru gittiğimi ve neler olabileceğini.. Öncelikle bir aksilik olmazsa Allahın izniyle bazı planlarımız var. onları buradan paylaşacağım sizle tabii.. :) 
Onun dışında  blogumdan çekilmeyi düşünmüyorum çünkü buraya yazmanın bana birşeyler kattığına inanıyorum. Vazgeçmemeliyim o yüzden.. Fakat hem daha verimli olmak Hemde bazı şeyleri olmuş olması için değil gerçekten verimli olması için yapmak adına Günün Rengi Postlarını Haftanın Rengine çevirmeye karar verdim...
Böylelikle daha çok içime sinecek, daha çok akılda kalıcı şeyler paylaşabileceğim.. 

Bu bazen tek bir nesne bazen eskisi gibi kolaj çalışması olacak. belki kombin olacak. Belkide sizden gelen güzellikler belirleyecek haftanın rengini..
Haftanın Rengini Pazartesi yayınlayıp Hafta boyunca Instagram (esraabay)  Twitter ve Facebook tan türevlerini paylaşmaya devam edeceğim/edeceğiz. :) Bu sefer sizin fikirlerinizide almaya kararlıyım :)

Şimdilik Hoşçakalın..

Sevgiler :)

2 yorum:

bety bop dedi ki...

sonunda döndün:)

Esra bayırsokak dedi ki...

Evet ama arayı uzatmayacağım bu sefer :)

About