Hürriyet

3 Mayıs 2012 Perşembe

Kumaş Sorunsalı

Canlar Merhabalar; 
buraya gelmek beni acayip rahatlattı yine :) 
Benim bir derdim var care bulun a dostlar..
 Malum uzun zamandır pek tadım tuzum yok.. Tv. seyretmek yada pc başına oturmak istemiyorum. havalarda ısınınca afakanlar basmaya başladı onların karşısında otururken. vurdum kendimi dikişe.. meraklanmayın postlar gelecek..
ama şöyle bir sorunum var kumaş bulamıyorum! Haftaiçi hem çalışıp hemde işten gec çıktığım için kumaşçılarla aram pek iyi değil.. bide inanılmaz pahalı satıyorlar anacım.. bana parça kumaş lazım kısacası. haftasonu cumartesi bazen akşama çoğu zaman öğlene kadar çalışıyorum. Bir pazarım tatil ondada durum malumunuz :/  
bana c.tesi öğleden sonra yada pazar günü kumaş alabileceğim parçacılar lazım..Hatta aranızda "ben alıyorum bacım sanada 3-5 koyar satarım" diyeniniz varsa sarılır öperim..

 yardımlarınızı bekliyorum.. mail yada güzel yorumlarınızla :)

Sevgiler

Hiç yorum yok:

About