Hürriyet

1 Mayıs 2012 Salı

Küçük Bir Merhaba..

Merhabalar;
Durum son yazdığımdan farklı değil aslına bakarsanız.. 
Fakat arada sırada gelip selam vermek istiyorum çünkü bura bambaşka bi dünya bana .. unutuyorum bir çok şeyi..
Aslına bakarsanız çok şey birikti.. çok fazla şey var size anlatacağım. Canım sıkıldıkça süslemeye ve dikişe vurdum kendimi.. hepsini yazıcam buraya fakat söylediğim gibi buaralar hiç birşey gelmiyor içimden..Birde instagrama sardım fena halde..( esraabay dan takip edebilirsiniiiz) bulduğum birkaç görseli paylaşıp kaçıyorum izniniz ile..



Hep bunlardan yiyesim var buara...













Bide buralara KAÇASIM....



Buarada hergün girdim bloga, hergün baktım.. Mail atanlarınız ve hergün bıkmadan usanmadan sayfamı kontrol edenleriniz var.. Allah razı olsun. sayı olarak az olabilirz ama yinede çok çok büyükmüşüz gibi geliyor bana.. Görüşmek üzere 
sevgiler 

2 yorum:

Nimo dedi ki...

Hayır olsun inaşşalh Esram neden öyle canın sıkkın :( Benimde hep sıkkın ama unutmaya başka şeylerle geçirmeye çalışıyorum sen gibi. Bazen ilaç gibi gelir de bazen gelmez, evet çok haklısın :(

Unknown dedi ki...

Ah be Nimom...biz 6 kişilik aile son 7 Aya 3 büyük ameliyat sığdırıcaz.. bu kadar yükü kaldırabilirmiyiz bilemiyorum.. sorun sağlıkla ilgili olunca insanın gözünde herşey boyut değiştiriyor. hiç bişeyden tat alamıyor.. öyle işte :(

About