Hürriyet

5 Nisan 2012 Perşembe

İtinayla Misafir Ağırlanır :)

Merhabalar ;
Tamam kabul çok tuhaf bir başlık oldu ama içimden geldi ne yapayım :) uzun zamandır çeyiz için almayı düşündüğüm misafir takımlarımı en sonunda Bernardo'dan aldım çünkü :) Çok beğenerek ve severek aldım hepsinide :) hepsini derken yemek takımım, 12 kişili Çatal Kaşık takımım ve Yine bazı bardakları 12 bazıları hiç olan (kadah takımı ama ben anam babam usulu söylüyorum) Su takımı aldım :) Aylardır bakıp duruyordum. Her markaya baktım. hepsini araştırdım Fakat bana en  mantıklısı Bernardo geldi.   

      

hepsi çok güzeller ama En sevdiğim yemek takımım oldu açıkcası :) çok içime sindi :)

Ben hep sade olsun aman herşey sade olsun desemde annem tam tersini gösterdi hep.. Ki o galip geldi herşey fazla desenli oldu belki.. ama kaşık takımlarımı hep ben sectim :D Bi ara günlük için aldıklarımıda koyarım :) onlarda pek sade ama gözdeler :)


vee başlarda " Hayır Anne onlara asla para vermem" desemde ayıla bayıla aldığım Kadeh Setim :) 
ben hepsini almadım bilerek çünkü hepsini 12 kişilik alınca hem çok pahalı oluyordu hemde kullanmayacağım o kadar çok parcası varki o kadar parayı vermek içimden gelmedi açıkcası ama ben:
1 Adet (şarap) Meşrubat Şişesi 
1 Adet Sürahi
12 Adet Kadeh 
12 Adet Su Bardağı 
olarak aldım. Ve eminim kullanacağım :D  
Bunlar şimdilik tamam ama alınması gereken o kadar çok şey varki :( 
 çok zormuş valla bu işler :) 

Sevgiler 



Hiç yorum yok:

About