Hürriyet

5 Nisan 2012 Perşembe

Günün Rengi: Doğum günü :):)

Herkese Merhabalar :) 
Başlıktanda anladığınız üzere Bugün Benim Doğum Günüsüm :):)

İzninizle bugünü tek bir renkle değilde sevdiğim bir çok renkle kolajlamak istedim :)
Mutluyum geceden beri telefonlarım susmuyor. Üzgünüm yanımda olmayı isteyipte olamayan insanlar var..
Olsun Rabbim cümlemize can sağlığı versin :) Şuan çok azınlığız fakat benim sayenizde yaşadığım mutluluk çok çok fazla :) iyiki sizlerde varsınız :) burada beni çekiyorsunuz :):) 

Günün Rengi: Doğum günü :)



Sevgiler 

4 yorum:

Nimo dedi ki...

Esracııım doğum günüsün kutlu olsun tatlım. Umarın yeni yaşın tüm dileklerini sana berbaerinde getirir ;)

Unknown dedi ki...

Nımooommm :) çok çok teşekkür ederiim :) Umarım herşey güzel oluuur :)

EflHatun dedi ki...

günün rengi : gökkuşağı diye tahminde bulundum başlığa bakmadan resmi görünce :) bilememişim. Yeni yaşın rengareng günler getirsin inş.

Unknown dedi ki...

İnşallah Eflatunn :):) Çok çok teşekkür ederim :)

About