Hürriyet

20 Mart 2012 Salı

Diy Part 4-İnci Toka

 Herkese Meleebaaaaaaa :):):) 


Eeee malum güneşler açtı.. Havalar ısındı.. :) 
Artık bereler çıktı (bizim gibiler için geçerli değil bu tabiiki :))) ve saçlarınızı ahenkle dans ettirme zamanı geldi :) 
Herkes cicili bicili tokalarını çıkarırken nette bu Diy projesini gördüm ve çoook hoşuma gitti.

Hadi sizde yapııınn nooluuurrr :) 

Öncelikle malzemelerimizi alıyoruz.


sonra sırasıyla aşağıdaki işlemlerimizi yapıyoruz :)


önce tellerimizi uygun boyutta kesiyoruz.


sonra incimizi yerleştirip yapıştırıyoruz.



ve başlıyoruz tokamıza sarmaya.


sarıyoruuuuzzz, sarıyoruuuzzzzz..


Şimdi diğer tarafı..


Telin ucunu uygun sağlamlığa gelince kesip tekrar ucuna yapıştırıcı sürüyoruz. İyice dibinden kesinki saç derinize zarar vermesin.


veee tokalarımız hazıııııırrrrrrrrrr....


 

"Paldooonn saçınızda inci val "   :P

sevgilerrrr 

2 yorum:

biraydamasalı dedi ki...

çok cici olmuş.kısa saç kullanmayı çok seviyorum ama böyle cicileri görünce pişman olmuyor değilim:)sevgiler

Unknown dedi ki...

:) bende kısa saçı özelliklede sizin saçınızın boyutu olan tarzları çok seviyorum ama türban bağlaması zor olduğu için kullanamıyorum :/ ama sizde bu ciciyi kullanabilirsiniz bence :) ve neolur pişman olmayın benim adımada kullanın o güzel saçımızı :)

About