Hürriyet

10 Eylül 2012 Pazartesi

Haftanın Rengi: Alizarin Rengi Part: 1

Merhabalar 
Bu hafta hepimiz için güzel olsun güzel geçsin umarım..
Bildiğiniz gibi gecen haftanın rengi Taba idi.
 Facebook ve instagramdan takip edenler bilirler Haftanın songünü çok güzel bir hediye aldım.. Ve tamda haftanın renginde idi :):):) çok mutlu oldum açıkcası.. Azda olsa buranın takip edilmesi beni çok ama çok sevindiriyor.. 
İşte hediyem :)



Bu haftanın rengi Alizarin.. 
Aslında bordoya çok çok yakın bir renk fakat daha siyaha dönük. 
Ben bunca zamandır bordoyu değil "Alizarin"i seviyormuşum meğer...:)
İşte Pazartesi'nin görseli..


Sevgiler 

2 yorum:

Nimo dedi ki...

oooy! NE GÜZEL ELBİSE O BELİNE DORE KEMER TAKMAK İSTERDİM YADA BELKİ ÇOK ZIT KOYU BİR YEŞİL :)

Unknown dedi ki...

evet kemerlede muhteşem olur Nimom :):)

About