Hürriyet

11 Mayıs 2012 Cuma

Yarı Diy :) part:8

Merhabalar; 
Uzun zamandır yapmayı planladığım bir tamir projesi vardı.Geçen sene bu bilekliklerin birçoğunu açık hava satıcılarından(bu tarz şeyleri hep onlardan alırım) almıştım. İyi bi temizlikten sonra takmaya başladım fakat hepsi en ufak darbelerde kopup dağılmıştı.. teker teker bütün boncukları toplayıp ben yaparım diyerekten bekletmiştim.. Ve gün bugün :)
 işte sonuç..



Öncelikle boncuklarınızı atmamalısınız :) yada güzel güzel boncuklar almalısınız ve sonra  doğru misineyi almalısınız. ben önce bir tane aldım fakat kalın geldi :/boncukların içinden geçmedi.. 
Sonra Eminönünde başka bir yerden daha incesini aldım.. Ve başka dikkat etmeniz gereken şey esnek olması. Ben bilerek esnek aldım hem bileğe denk gelip gerilirse kesme acıtma olayı olmaz hemde herhangi bir yere takıldığında lastik gibi esneme payı olur. Çünkü kopanları incelediğimde hiç esnemediğini görüp sinir olmuştum.. 


 

Beni sinirlendiren misineler...


 

Tabiki alınan misinenin artanını napıyoruz? Kendimize yeni yeni cicicler bileklikler yapıyoruz :):):):) 
Sevgiler 

2 yorum:

zeynep dedi ki...

Ne kadar cici olmuşlar keyifle kullanın.
Mutlu haftalar..

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederiim :)

About