Hürriyet

6 Ocak 2012 Cuma

BAŞLIK :)

Her sezon olduğu gibi bu sezonda kafamıza neler takıcaz neler... Öyle lafta değil gerçekten :) Çok cici şeyler olacak ama bunlar :)Rengarenk çeşit çeşit desen desen...
Malumunuz 2012 yılına girdik e ufak ufak önümüzdeki günlerde ne giyelim ne yapalım ama onu mu alsam bunu mu alsam dertlerimizde başladı. ufak ufak tüyolar kapıyoruz her yerden. benim başım kel mi? :) hemen yazarım bulduklarımı ,bildiklerimi vede gördüklerimi :) Eee geri kalırsak olmaz  di mi ama :) 

Bayanın çirkini güzeli yok ama trendi takip eden hanımlar çok hoşuma gidiyor pek bir seviyorum kendilerini..
Umarım bu senede trendi takip eder herkes çünkü bu eşarplar saçlarla da uygun dizayn ve kombin yapılınca çok şık durmakta. farklılık peşinde olup sıradanlıktan ayrılmak isteyenler bir baksın derim.. zira ben hepsine bayıldım..popppss ama ben takamiciiimm ;)


Aaa bu arada lütfen makyajlara da dikkat edelim. çünkü en az eşarplar kadar onlarda çok güzel ve göz alıcı..
sevgiler 












Hiç yorum yok:

About