Hürriyet

4 Aralık 2013 Çarşamba

Bademli Kurabiye..

Merhabalar.. 
Ne kadar da uzun zaman olmuş buraya yazmayalı.. 
Fark ettim ki son yazılarımın hepsi bu cümle ile başlar olmuş.. 
Elbette ki bahanem hazır: Sosyal Medya ! 

Ne alaka diyecek olursanız artık bir çok sosyal medya hesabımı mini blog gibi kullandığımdan bloga yazacak birsey yokmus gibi geliyor. Halbuki ne büyük yanılgı.. Aslında biraz tutabilsem elimi ve çenemi blogada yazabilirim pekala :) 

Neyse uzun zamandır bloguma dönmeyi zaten istiyordum. Kısmet bugüneymiş.. 
Dün Edirne deki bir arkadaşımdan bademli kurabiye hediye gelince "neden bloguma dönmiyorum ben yiieeaa" dedim.. Sabahta kalkar kalkmaz yazdım elbette ki.. Şimdi ne alaka dediniz dimi canlarım? Yadırgamayın anacım.. Buaralar bende mantık çerçevesinde bir bağ kuramıyorum yaptıklarımla hatta kendimle bile.. 



Son yazımda Elisa dan bahsetmişim size.. Elbette ki çalışmaları sürüyor Elisanın.. Bir çok konuda faaliz şuan sayfamızdaki ürünleri isteyen takipçilerimize tedarik ediyoruz.. Tam gaz devam ediyoruz yani



Tüm bunların dışında bol bol evde vakit geçiriyorum.. Evimle kendimle ve ailemle ilgileniyorum.. 



açmayan çiçeklerime sinirleniyor, komşu çocuklarına kıl kapıp kendi kendime söyleniyorum :) 
Tüm bunların dışnda hayatımdaki sürprizler bana şenlik oluyor eğlence oluyor.. :)


Son olarak soğuktan donsamda mevsim normallerine göre davranmıyorum kabul..Ama yinede iyiyim şukur bu kışı hastalanmadan atlatacağıma söz verdim kendime :):):)



Buarada blogla ilgili yeni yepisyeni fikirlerim var.. Bir kere öncelikle "Haftanın Rengi" yazılarına devam etmeyi planlıyorum.. 

Moda yazılarıda gelecek elbette.. 
Farklı yazılarımda olacak ama.. :) 
Takipte kalın

Sevgiler



Hiç yorum yok:

About