Hürriyet

16 Eylül 2013 Pazartesi

Elisa Wedding | Neler Yapıyorum..

Merhabalar;
Uzun zamandır gelemiyorum buraya ama sosyal medyadan elimi eteğimi çekmiş değilim. Artık instagramımı blog gibi kullanır oldum.. 

* * * 

Evlendikten sonra hem çalışma şartlarımdan hemde artık istediğim işi yapmak istediğimden işi bırakmıştım.. 
Biraz kafa dinledikten sonra kız kardeşimle yapmak istediğimiz işin temellerini attık ve Elisa Wedding i kurmaya karar verdik.

İkimizde bilgimiz tecrübemiz olan işleri birleştirdik ve gözağrımız markamız çıktı ortaya :) 

Kız Kardeşim Kübra aslen grafiker fakat çalıştığı iş yerlerinden dolayı ilgi odağı ev tekstili,dekorasyon ve çeyize kaydı. Ve yaptığı işte çok başarılı olup aranan kişi olmaya başladı.. Onun bu tecrübesi beni de cesaretlendirdi elbette ki.. Gözü çok kuvvetli ve zevkli birinin bu tarz işlerde başarısız olması imkansız çünkü ... 

Bana gelince bense giyim konusunda tecrübeliyim. 8 yıl baskalarının şirketinde Stilistlik yaptıktan sonra artık birazda olsa şansımı denemek istedim. Kendime dikip giyindiğim ve beğeni alan kıyafetlerimi artık baskalarıyla paylaşmanın zamanı gelmişti. Başkalarına dikmek tasarlamak çok daha keyifli olmaya başlamıştı hatta.. 

Ve biz iki kardeş ortak bir şeyler yapmak isteyince Elisa Weddig çıktı ortaya.. 



Neden mi Wedding? 

Kübranın işinden dolayı yeni evlenenlere daha çok hitap ediyoruz. Dekorasyon ve çeyiz düğün zamanlarında hepimizin ihtiyacı olan branşlar. 

Benim işimde ise butik için aslında düşündüğümüz konsept abiye ve gelinlik.. ilk etapta günlük kıyafetler sunsak da daha sonra biraz daha ağırlasacak modellerimiz..

İkimizde birleşince bugüne kadar çok nadir olan bir konsept çıktı ortaya .. 

Elisa Wedding.. 



Sizleride bizi bu yolda yalnız bırakmamanız için desteğe çağırıyorum.. 

Umarım herkesin memnun kalabileceği şekilde yürütebiliriz işlerimizi.. 

Bizim cesaretimiz tam, fakat sizin desteğinize ve dualarınıza ihtiyacımız var.. 
Eksik etmeyin inşallah.. 

Sevgiler

Bilgi İçin:

Elisa Wedding Facebook Sayfası: Facebook tık tık.
İnstagram sayfası: @elisawedding
Bilgi için: bilgi@elisawedding.com

Kız Kardeşim Kübranın:
Facebook Sayfası tık tık 
İnstagram Sayfası: @kubbay

Bana ulaşmak isterseniz:
İnstagram Sayfam: @esraabay
Ve Mail Adresim:
esrabayirsokak@gmail.com

Hiç yorum yok:

About