Hürriyet

28 Ağustos 2013 Çarşamba

Esra - Fatih Çiftlerini Görelim..

Herkese Merhabalar;

Uzun zamandır bloga gelemediğimin farkındayım ama evime alışmaya çalışıyorum :) Alışıyor  alıştıkça dahada çok seviyorum :) 

Yeni projeler peşinde olduğumu söylemiştim. Şuan onun üzerinde çalışmalar yapıyoruz.. Tabii ki sosyal medyada özellikle instagramdan bir çok paylaşımda bulunuyorum.. 
Zaten sanırım birazda o yüzden bloga yazacak bir şey kalmıyor.. :) 

Ama burdan duyurmak istediğim önemli bir şey var.. 

Başlıktanda tahmin edildiği Esra ve Fatih isimli çiftleri arıyorum.. Özellikle evlenecek veya nişanlanacak çiftleri..Çünkü onlara bir hediyem olacak. 



Şu postta paylaştığım nişanım ve düğünüm için yaptırdığım magnetler benim istediğim adetin 4 katı yaptırmak zorunda olduğum için elimde çok çok fazla kaldı. Şimdi o magnetleri atmak yerine işine yaraycak insanları bulmayı tercih ettim.. 

Umarım bulurum o çiftleri.. 

Sizin etrafınızda da varsa özel günleri olan Esra ve Fatih çifti bana ister mail atın ister yorum bırakabilirsiniz.... 

Ben bana 250-300 tane lazım olduğu halde 1000 küsür adet yaptırmak zorunda kaldım. Şimdi kolilerinden bile çıkarmadığım kalan magnetleri çiftlere hediye etmek istiyorum. 

*Tasarımı kızkardeşime aittir. Yani başka bir yerde görme olasılığınız yok.
*Magnetler resimde görüldüğü kadar boyutu ise biraz büyük. 13'e 9 cm. 
*Magnet kalitesi konusunda hiç bir şüpheniz olmasın. Gerçekten çok kaliteli ve şık. 

Diğer soracaklarınız için
esrabayirsokak@gmail.com 'dan görüsebiliriz.. 

Sevgiler

4 yorum:

Serpil dedi ki...

Esra ve Fatih çifti çok şanslı olacak çok güzel düşünmüşsünüz hediyeleriniz süper:)

Esra bayırsokak dedi ki...

Çok tesekkür ederim Umarım buluruz o çiftleri :)

Gözde YA dedi ki...

Çok güzel düşünmüşsünüz, umarım o şanslı çiftler bulunur

Sevgiler :')

Esra bayırsokak dedi ki...

çok teşekkür ederim :) Sevgiler benden :)

About