Hürriyet

8 Temmuz 2013 Pazartesi

İşte Geldim ... (Düğün) Part:2

Merhabalar 
Şu yazımda başladığım mini yazı dizime devam ediyorum :) 
Önceki kınaydı.. Şimdiki de düğün hakkında olacak. 
Ve elbette ki sonraki balayı yazısı olacak.. 
Aldığım sorulara cevapları bu şekilde vermeyi planlıyorum. :)
Umarım memnun kalırsınız...
***
Gelinliğim burada yazdığım bir çok yazıdan sonra düğünümden 2 hafta önce bitmişti. 
Teslim aldığımda bütün kaygılarım bitmiş sadece eksiklerimi tamamlamak kalmıştı. 
Gelinliğimi İstanbul Moda Gelinlikte yaptırdım. 
Bir modellerinde gördüğüm eteğin üst kısmını kendim uyarlayıp duvak ve model kısımlarını elbette ki kendime  
uyarlayıp tasarladım. Daha doğrusu tasarladık..
(Gelinlikçiniz çok ama çok önemli sizi sakin tutmayı başarmaz ise eğer çok ama çok stresli günler peşinizi bırakmaz.. 
Dediğim gibi ben bu konuda şanslı idim :) )


Gelinliğimi teslim aldıktan sonra elbette ki kına çiçeğimdeydi sıra.. Eminönünde birçok yere baktıktan sonra umudumu kesip o hazır köpük çiçeklere kaldığımı düşünmüştüm ki yine Fatihte çiçek yapan bir yerden temin ettik çiçeğimide..




 Elbette ki ilk hali böyle değildi; Esra yine bir şeyler katmadan duramadı.. :))


Gelin ayakkabımı çok ama çok önceden almıştım. Malum ikinci provada etek boyu için istiyorlar ayakkabıyı. 
Bende hemen temin ettim.. Ama istediğim ayakkabıyı bulamayınca yaptırdım.. 
Oda gelinliğime takım olmazsa olmazdı tabii :P 
Ayakkabı hakkında ne kadar doğru bir seçim yaptığımı düğünümde anladım.. O kadar oynama ve ayakta durmama ragmen bir kere bile çıkarma ihtiyacı duymadım.. ( yanımda babet olmasına rağmen :)) Çok rahat olmasından ziyade şık olması benim için ayrı bir motivasyon oldu.
Ama size tavsiyem şıklığını değil rahatlığını göz önünde bulundurun.. Kesinlikle gününüzü katletmeyin.



Nişanımda ve kınamda olduğu gibi yine kuaförüm Yasemin Erarslandı..

Ben kuaförüm ve fotoğrafçımın programlarından dolayı sabah 7 de kuaförümde olmak zorundaydım. 
( Buarada düğünüm aksam 7 de idi. )

Sabah erkenden kuaförüme gittim. Ve hersey sorunsuz ve mükemmel tamamlandı. 11'de kuaförümden çıkıp damadımla birlikte Atatürk Arboretumu'na doğru yola koyulduk bir heyecan :)

Ben o gün 3 saatlik uykuyla durduğum için aşırı yorgun ve uykusuzdum..Evet saat öğlen 1 e kadar idare ettim fakat daha sonra pilim bitti. Yinede Fotoğrafçılarımız güzel enerjileri ile durumu öyle güzel idare ettiler ki çıkan resimlere ben bile çok şaşırdım :) 



Kahramanlarımız ise; 

Saat 14:00 da işimiz bittiğinde evimizin yolunu tuttuk. 
Bundan sonrası nasıl geçti ve ne oldu bilmiyorum tek hatırladığım sahne şu: 


Heee evet bir tek ben mi varım bilmiyorum ama gelinliğimle yarım saat kadar uyuduğum doğrudur.. :):):)


Sonrasında ise enfes bir düğün.. :) 
Biz oynayan oynamayan herkesi düşünmek istediğimiz için düğünü klasik bir düğün değil bir programa dayalı olarak yaptık..
Nikahımızı da düğünümüzde kıydırıp herkesin bu ana tanık olmasını istedik. 
Sonrasında misafirlerimiz yemeklerini yedikten sonra bizi tebrik ettiler. Eğlenceye kalmak istemeyn bu aşamadan sonra terasa veya salonun bir başka kısmı olan iç kısma geçti.. 
Biz ise; 
Coştukda coştuk :):) 

Gerçekten bütün yorgunluğumuza, stresimize ve koşturmamıza değdi..
Hele ki misafirlerimizden hala gelen o güzel görüş ve düşünceleri duymak bizi çok mutlu ediyor.
Her kesimin keyif aldığı kimsenin sıkılmadan vakit geçirdiği bir düğün oldu.. 
Hüzün ve mutluluğun karıştığı bu güzel günümün hep sürmesini istedim.. 
Şükür ki evliliğimin her  geçen günü o günün sadece bir başlangıç olduğunun kanıtı gibi :) 
Dilerim Allahtan hakeden ve isteyen herkese Rabbim bu huzur yaşatsın.. 
Bir dahaki yazımda ise balayımız olacak.. 
Sevgiler

2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

cok guzelsınız Allahım sızı bır omur boyu mutlu etsın ınsallh

Esra bayırsokak dedi ki...

Çok teşekkür ederiz :):)

About