Hürriyet

8 Temmuz 2013 Pazartesi

İşte Geldim ... (Balayı) Part:3

Merhabalar;
Önceki yazılarımda da bahsettiğim gibi sıra balayında.. :)
Bizim balayı programlamamız ve balayımız birazcık farklı oldu açıkcası :)

Bizim ilk planlarımız yurtdışıydı aslına bakarsanız.
 Fakat nedendir bilinmez bu fikirden vazgeçtik..
 İkimizde Gökçeadayı çok seviyoruz ve bir an orayı da düşündük ama daha sonra hiç görmediğimiz bir yer olsun ve bizim için özel bir yer olsun diyince biraz daha uzaklara Antalya ya bakındık.
 Ama malum Antalya taraflarındaki muhafazakar oteller hem çok pahalı hemde bir çok yapmak istediğiniz faaliyette eşinizden ayrılmak zorundasınız..

Öncelikle normalde bayanların araştırıp ayarladığı balayını bizde damat ayarladı banada sürpriz yaptı :)
Aylar öncesinden Muğla-Kayaköy'deki Villa Crillo yu ayarlamıştı..(Eğer benim merakım birazcık rahat durabilseydi beni çok da güzel bir sürpriz bekliyordu :):) )

Düğünden 1 gün sonra yola çıktık.. Muğla da ki balayımız 1 hafta sürecekti. Zaten villanın giriş ve çıkış zamanları Pazartesinden Pazartesine idi. Biz Salı günü girdik villamıza fakat Pazartesi çıktık.. Zira bir balayı daha bekliyordu bizi :)

Yolculuğumuz beraber ilk yolculuğumuz olduğu için çok eğlenceli ve çok güzel geçti.
Muğlaya vardığımızda çok yorgunduk fakat. O gün evimize alışmaya çalışıp çok güzel bir şekilde dinlendik..
Aaaa bu arada Villamıza vardığımızda bizi böyle bir oda bekliyordu. Balayı çifti olduğumuzu bildiklerinden çok güzel sürprizler hazırlamışlar bize :)

İkinci gün biraz Fethiye birazda havuz keyfi yaptık..
Daha sonra biraz gezmenin bize çok iyi geleceğini düşündüğümüzden Saklı Kent ve Tlosa doğru yola koyulduk.
 Saklıkent hava ne kadar sıcak olursa olsun sanki onbinmilyon adet klima çalışıyormuşcasına serin..
Tabii ki suyuda buz gibi..
Biz sadece yürüyerek gidilen köprü kısmında bulunduk zira hep suya girmek istemedik hemde o kadar soğuk suda bel hizama kadar giremezdim. :)

Saklıkent elbette ki güzel ama benim asıl hoşuma giden beni etkileyen Tlos oldu..

Bölgenin en yüksek dağlarında bulunuyor Tlos.. Yukarı çıkıp baktığınızda hem korkuyor hemde mest oluyorsunuz..İşte o kareler..

Elimde o kadar çok resim var ki en uygunları bunlar oldu :)

Kaya köyde çok fazla antik yer var elbette ki hepsini gezemedik ama mümkün olduğunca her yerin tadına bakmayı denedik ve istedik.

Ama bizim en çok hoşumuza giden yerler kahvaltı mekanları idi :)

Bunlar sadece bir kaçının resimleri :)

Sosyal mecralarda ki takipçilerim bilirler tatilin hakkını fazlasıyla verdik :)

Balayımızın ilk haftası böyle geçti diğer ikinci haftası ise bir sonraki postta :)

Buarada bu gece ilk sahurumuza kalkıyoruz.. Hepimize hayırlı ramazanlar.. Rabbim Bu güzel ayın bize sağlık sıhhat ve ülkemize huzur getirmesini nasib eylesin..