Hürriyet

4 Temmuz 2013 Perşembe

İşte Geldim ... Part:1

Merhabalar.. :) 
Buradan size kısa bir süreliğine gidiyorum dediğimde henüz düğün hazırlıkları içerisindeydik.. Şimdi ise 3 haftalık evliyim.. 
Aslında anlatacak bahsini edecek çok fazla şey var.. 
Fakat ben yavaş yavaş kısa kısa bahsedeceğim size.. :) 
Öncelikle ev ve çeyiz hakkında bilgi vermek istemiyorum. Herkes kendi maddi durumunun olanaklarında hazırlıklar yapıyor. Bende aynen öyle yaptım. 
Fakat verebileceğim tavsiyeler var elbette ki.. 
Ben yıllar öncesinden porselen takımları alıp koydurmadım çeyizime her şeyi evlilik hazırlıkları yapmaya başladığımda Bernardoyu tercih ettim. 
Ve en büyük tavsiyem eğer düğün zamanı zorlanmak istemiyorsanız kesinlikle hiç bir eşya yada çeyiz almayın kenara bol bol para koyun. En mantıklı evlilik hzırlığı o bence. 

Mutlaka bir defteriniz olsun ve herşeyi not alın.. Çünkü kafanız o dönemlerde bir dünya oluyor :):):) 

Tüm bunların haricinde bu postumda size Kına gecesi detaylarımdan bahsetmek istiyorum..


Afişimin çizim ve tasarımı bir çok logo ve grafik tasarımımı başarıyla yapan kız kardeşime ait.. 
iletişim için: kubrabayirsokak@gmail.com


Kına gecesini bayanlar arasında yapmak istemedik. Yani mekanda açık olmak bana huzursuzluk verir diye düşündüm.. Bu yüzden türban ve makyajımı gayet güzel yaptırdım :) 

Elbette ki seçimim yine Yasemin Erarslandı... 


Yine pişman olmadım elbette ki :) 

Kınalığımı tarlatanlı bir tuvalet şeklinde seçtim.. Hem gelinliğim çok sade diye hemde bindallı giyinmek istemediğim için her ikisinin açığını da kapatmak istedim.. 
Ve iyi ki de öyle yapmışım.. 
Kınalığımdan çok ama çok memnundum.. 
Etraftan hala gelen güzel görüşlerde bunun en güzel geri dönüşümü :) 



Kınalığımı satın almadım kiraladım.. Bu yüzden arkası fermuarlı değil ipliydi.. O görüntüde çok hoşuma gitmediği için arkaya hemen bir çözüm bulup kınalığımada duvak yaptım..
Bunun haricinde;
Kına gecem güzel sürprizlerle doluydu.. Kız kardeşlerim kuzenlerim ve arkadaşlarım bana çok çok güzel sürprizler hazırlamıştı.. :)


Maskeler, şarkılar muhteşem bir akşam geçirmemi sağladı..  :) 
Hep dua ediyorum o akşam bana kim ne yaşattıysa bin katlısını da Rabbim onlara yaşatsın inşallah... :)



Kınam yakılırken hiç ağlamadım.. Allah ağlanacak dert vermesin hiç birimize inşallah..Böyle güzel şeylerde ağlamak pek gelmez içimden :P ( düğün postunda kim ağladı acaba :):)))

Kına postum şimdilik bu kadar Düğün ve balayı postum ise çok yakında burda :)

Sevgiler


4 yorum:

Özgenin Renkleri dedi ki...

Ne güzel olmuşsun :) Allah ağzınızın tadını hiçç bozmasın inşallah

Esra bayırsokak dedi ki...

Cok tesekkur ederim begenmene cok sevindim :))

bety bop dedi ki...

Çok özenli olmuş,Allah daim etsin mutluluğunuzu :)

Esra bayırsokak dedi ki...

çok tesekkür ederim :)Allah razı olsun :)

About