Hürriyet

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Ufak Detaylar..

Merhabalar;
Önceden sadece kendi blogumdan seslenirken insanlara artık Düğün.com dan da sesimi duyurabileceğim :) 

Blogumdan bilenler bilir yaklaşık 7-8 aydır düğün hazırlığı içerisindeyim.. Malum ev düzme mobilyalar derken koşuşturma içinde geçiyor zaman.. Hele bir de her detayı ile ilgilenmek istiyorsanız yandınız.. :) Elbette ki etrafınızda size yardım etmek isteyen birçok insan oluyor ama sizin fikrinizin önemli olduğu noktalar çok fazla.. Bu yüzden çoğu kez aklınız dağılıp dikkatinizi kaybedebiliyorsunuz.. Ben böyle zamanlarda çok fazla hasar kalmaması adına kendime bir not defteri edindim.. Nişan hazırlıkları da düğün hazırlıkları da tek tek yazıyor içinde.. Hatta nişanda pasta ,için aldığım notlara bakıyorum da ne kadarda ince eleyip sık dokumuşum :)

Defterime aklıma gelen internet de özellikle de  Düğün.com da  gördüğüm herşeyi yazıyorum not alıyorum. Böylelikle hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan üzerinden geçebiliyorum.. 
Evimin eksikleri de orada yazıyor. Herhangi bir yere gittiğimde defterimdeki listeyi açıp temin edebileceklerimi hemen temin ediyorum. açıkcası bu durum hala devam ediyor :) 
* * * 

Gelinliğimin çok sıradan olmasını istemediğim için vücuduma en uygun gelinlik tipini araştırdım önce.. Daha sonra 2013 yeni sezon gelinliklerinin hepsine teker teker baktım.. Lafın gelişi değil.. İnternet başında saatlerce model baktım.. Beğendiğim detayları defterime not ettim.. Fuara gittim beğendiğim detayları not ettim.. Dergi inceledim beğendiğim detayları not ettim..Tüm bunları yaptıktan sonra nasıl bir gelin olmak istediğimi düşündüm.. Benim seçimim "SADE" oldu.. neler kullanmak istediğimi düşündüm.. Sade bir gelin düğün salonu topu gibi ışıl ışıl gezemezdi. 
Kararımı verdim ve ortaya çıkan sonuçlardan kendime bambaşka bir model çıkardım :) 
Model mi? Sürpriz :)
 Gelinliğimin detayı düğünümden sonra uzun bir yazıda sizi bekliyor olacak :)

* * * 
Davetiye ye gelince yine aynı teknikle araştırma yaptım.. Önce  Düğün.com daki yazıları çok dikkatli okuyup inceleyip davetiye tarzımıza karar verdik.. Fakat davetiyenin kağıdı çok önemli olduğundan beğendiğimiz davetiyecileri gezmek gerekti.. 2 hafta sonumuzu da ona ayırdıktan sonra yine sadece bize özel iki tasarımı birleştirip birde kendimizden bir şeyler katarak Ortaya çok güzel bir davetiye çıkardık.. :) Beğeniler elbette ki çok güzeldi.. 


* * * 

Fotoğrafçı işimizi damat beyimiz aylar öncesinden halletmişti. O yüzden çok rahattım.. Dış mekan çekimi olacağı için yağmur yağmasın diye bol bol dua etmeyi unutmadım tabii ki :) 
Bu aşamalarda eşlerin birbirine yardımcı olması da çok önemli bence.. Bir çok konunun sorumluluğunu nişanlım üzerimden aldı.. Örneğin balayı yerini de o ayarladı.. Elbette ki benimde istediğim ve ortak olarak çok eğlenebileceğimiz bir yer.. 

* * * 

Bu süreç hiç bir çift için rahat ve huzurlu geçmez bence muhakkak bir aksilik bir terslik olur. Bu yüzden odaklanmak gereken  şey sorun değil çözüm.. Eğer bu mantıkla ilerler iseniz o sorun sizi yıpratmadan hayatınızdan çıkartırsınız. 

* * * 

Ben bu yazıyı yazarken düğünüme 13 gün var.. İçimdeki heyecan elbette ki kıpır kıpır. Benim yazmayı atladığım konular bir sonraki yazılarımda devam edecek.. 
Umarım azda olsa yardımcı olabilmişimdir.. 
Teşekkürler  Düğün.com ailesi... 

Sevgiler

Hiç yorum yok:

About