Hürriyet

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Ses Bir kii Diyeceğim O Başlığı Daha Önce Attın Diyeceksiniz.. :)

Herkese Merhabalar;



Malum yoğun olduğumu ara vereceğimi yazmıştım daha önce..
 Ama çok da ara vermek gelmiyor içimden.. 
Her şey i paylaşmak hepsini size göstermek istiyorum ama hem özele girdiğinden hemde yanlış anlaşılmasından korktuğumdan vik vik vik diye yazmak istemiyorum. Fakat hep söylediğim gibi ev yerleşince özellikle mutfak kısmı ile ilgili mini bir post yazacağım.. Çünkü benim en zorlandığım kısım orasıydı. Ve blog aramalarına baktığımda da böyle bir ihtiyaç oldugunu gördüm.. 

Son yazımdan bu yana hayatımda çok fazla gelişme oldu aslında.. 
Blogum yine süpsüper bir şeye vesile oldu ve 10 yıllık arkadaşımla tekrar bir araya getirdi bizi.. 
Şimdi o da düğün telaşını yaşadığım arkadaşlarımın arasına katıldı ve her gün onunda başını yiyorum "şu olmadı bu eksik aman Allahım" diyerekden.. O zavallı da diğerleri gibi hiç sesini çıkarmıyor.. 

Söylemeden edemeyeceğim Annem,  arkadaşlarım, kardeşlerim,teyzelerim (hepside çıpçıtır :) Teyze dediğime bakmayın gencecik arkadaş onlar)  ve kuzenlerim  bu dönemde bana çok yardımcı olmakta.. İki günde bir beni motive edip kendime getiriyorlar.. İyi ki var benim bebeklerim.. Hepinizi  mucukluyorum.. :) 
Ama elbette ki beni üzenler de var fakat maalesef hayatımda ne üzüntüye nede üzenlere yer var bu dönemde.. 
Bu sene ki mottom: 
Ne kadar değer görürsen o kadar değer ver.
İşte bu yüzden hareketlerina anlam veremeyip kulağımı ve gözümü kapattığım insanlarda var.. Ama inanın bunu umursayamayacak kadar meşgul ve mutluyum.. 

Tabii ki herkes gibi bizde stresli geçiriyoruz bu dönemi.. Ama yinede çok güzel kıpır kıpırız.. 
Size yazdığımdan bu yana evimizi tamamen bitirdik.. 

Mobilyalarımız geldi, fakat rengi yanlış olduğundan azıcık (!) cırlayıp istediğim rengin 3 günde gelmesini sağladım :) Bu bölümde en büyük yardımcım babam ve nişanlım oldu :)  
Salonumuz şimdi pudra pudra bize göz kırpıyor :) 

***
Davetiyemizi instagram ve twitter takipçilerim bilir bir kaç davetiyeyi birleştirdikten ve kendimizden de bir şeyler kattıktan sonra çok da güzel bir şekilde teslim aldık..Davetiyecimiz de çok beğenmiş olacak ki hemen vitrinine koymuş. :) 
Yukarıdaki görsel onun bir kısmı.. 
Hatta dağıtmaya bile başladık.. 

***
Bu ara elbette ki bizim için çok stresli geçti ama biz hiç gerilmedik.. Hep birbirimize bakıp gülümsedik.. Sevgilim her ne kadar işi çok olsa da bana sürprizler yapmaya devam etti.. Bol bol şımardım ^_^


***
Bitmek tükenmek bilmeyen eksiklerimizi mümkün olduğunca aza indirgemeye çalıştık.. Yorulduk çok yorulduk.. 


***
Ve en büyük kuzenimi askere yolladık.. 
Düğüne kalmayı çok istiyordu fakat vatan borcu beklemez artık çok bunaldım diyerekten gitti  :) 
Rabbim onu ve tüm askerlerimizi hayırlarla bize bağışlasın inşallah.. 


***

Bu hafta beyaz eşyalarımız ve oturma odamız gelecek inşallah.. Umarım bir sorun çıkmaz.. Hafta sonu ise son gelinlik provam var.. 
Bakalım neler bekliyor bizi.. 
Heyecan mı? 
Evet fazlasıyla var.. :) 

Hepinize Sevgiler 






1 yorum:

the bircan dedi ki...

HERSEYIN YOLUNDA GITMESI DILEGI ILE


DUGUN COMDA BENDE YAZIYORUM ..BLOGUMDA CEKILISM VAR BEKLEIRM

About