Hürriyet

23 Nisan 2013 Salı

Ses Bir Kii....

Herkese Merhabalar.. 

Uzun zamandır ne temsilci yazılarıyla ne de her hangi bir yazıyla geldim karşınıza.. 
Hatta düşününce bayağı ara vermişim.. Ve bu sefer bir açıklamam yok maalesef. 
Hani bazen olur ya biraz kafa dinlemek istersiniz öyle bir dönemde idim.. 
Bir yandan hazırlıklar, bir yandan bitip tükenmeyen koşuşturmaca beni biraz yordu..Ve yazılarım çok baştan savma tarza dönmeye başlamıştı.. Bu yüzden biraz dinlenmeyi yararlı buldum.. 
Bu süre zarfında elbette ki boş değildim.. 
Evimizi tutup mis gibi boyattık..
Eşyalarımızı aldık.
Eksiklerimizi tekrar tekrar gözden geçirdik.. 
Son olarak da geçtiğimiz hafta sonu halı ve perde işlerimizi hallettik.. 
Artık bir tek evin temizlenmesi kaldı yerleşmeye başlayabilmek için.. 
Daha sonra eşyalar ufaktan gelmeye başlayacak. 
Sonrası çorap söküğü gibi gelecek bizce. 
Böyle yüzeysel ve rahat anlattığıma bakmayın aslında çok detaylı ve dikkat isteyen işler bunlar. Birçok eksiğimiz dizili hala.. 
Çeyiz ile ilgili aldıklarımdan oluşan bir yazı yazmayı çok istiyordum aslında fakat sonradan vazgeçtim.. Bilmiyorum belkide yazarım :) ( her konuda böyle kararsızım bugünlerde :) )
Gelinliğimin son provasına da henüz gitmedim oda 15-20 güne hallolacak. En büyük stresim bu konuda..Ve bu konuyla ilgili bir yazı yazacağım kesin :) 
İşte bende haberler böyle şimdilik azıcık daha yazamayacağım buraya..
 ama en kısa zamanda temsilcilerim ve yazılmayı bekleyen yazılarımla aranızda olacağım 
onun dışında 7/24 bağımlısı olduğum instagram ve twitterda sürekli online'ım..
Takip etmek isterseniz instagram kullanıcı adım : esraabay
Twitter kullanıcı adım ise : @esraabayirsokak

Sevgiler

Hiç yorum yok:

About