Hürriyet

5 Nisan 2013 Cuma

İyiki Doğdum Gördün mü 25 Oldum.. :) | Haftanın Rengi Çini Kırmızısı Part:5

Merhabalar, 

Başlıktan da tahmin ettiğiniz gibi 25 yıl önce bugün seher vaktinde gelmişim dünyaya :) Bundan sebep doktorum "Seher olsun bu koca gözlünün adı" demiş.. :) Ama kime çektiğim belli olacak ya annem seher koymamış tabii ki :) Önce İsra sonra Esra olmak kaydıyla değişmiş ismim :) "Herşeyin olaylı olacak ille" diye söylenir annem çoğu zaman :) 




Bu sefer pek bir duygulu pek bir ağlamaklı doğum günüm.. 
Baba evinde son doğum günüm..
Allah sağlık sıhhat ömür verdiği sürece elbette ki dizlerinin dibinde olacağım ama yinede burkuluyor insan.. 

Bunun dışında bir çeyrek asır yaşında olduğum için böğüre böğüre ağlamak istiyorum o ayrı.. :) 
18 ime dönmek istiyorum yaaa :D:D 

Herşeyden önce beni bu yaşıma kadar büyüten, hep yanımda olan, doğrum ile yanlışım ile bu yaşıma kadar getiren, paranın değil Allah'ın kölesi olmayı öğreten, hayatta asla kul hakkına girmemeyi en güzel şekilde öğreten ve bu hayatta tek örnek aldığım iki insan olan 
Kral ve Kraliçeme;

Gülme krizlerine girdiğimizde evin reisleri kızdıkça daha çok gülmeme sebep olan, hep yanımda olan, benden küçük olsalar da desteklerini hiç esirgemeyen ve hayatımdaki güzelliklere güzellik katan biricik bacılarıma özellikle Kübra'ya :) 

Varlığıyla hayatımın son dönemlerini pespembe ve  daha güzel hale getiren biricik sevdiğime :)

Ve hala yanımda olup her anımı kaçırmadan yaşamayan çalışan biricik dostlarıma,teyzelerime ve kuzenlerime 
beni hala sevip, hala yanımda oldukları için (bu hala'ların anlamını beni tanıyanlar bilir :) )
teşekkürü borç bilirim. 
  
Böyle bir ailede yetiştiğim için ve böyle insanlara sahip olduğum için Rabbime şükür doluyum.. 
Hepinizi mucukluyorum :) 

İyiki doğdum iyiki sizlere sahip oldummm :) 

* * * 

Bu kadar duygusallıktan sonra sıra geldi günün temsilcisine 



Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About