Hürriyet

5 Nisan 2013 Cuma

Dekorasyon Fikirleri | Renkler ve Uyumları

Merhabalar
Malumunuz ev tutuldu ve bizde hummalı hazırlıklar başladı. :) 
Bugüne kadar bir çok fikir edindim hatta mobilyalar hazır bile sayılır. Durum böyle olunca da hoşuma giden fikirleri sizinle de paylaşmak istedim.. 
Bol görselli upuuuuuuzuuuuunnnn bir posta başlıyoruz :) 



Çalışma Şevkini Arttıran Çalışma Odaları: 
Biz bu odalara ülkemiz vede özellikle de İstanbul şartları altında geçici odada diyoruz. :) Boş kalan fazladan oda çalışan hanımların beylerin kurtarıcısı oluyor.  Elbette ki herkesin böyle bir odası olmuyor. Benim gibi dikişi seviyor aynı zamanda bilgisayarımda yanımda olsun diyorsanız işte bazı örnekler.. 






Siyahsız Asla..

Sizde ne olursa olsun siyah diyenlerden misiniz?.. Evet kabul edelim artık siyah, kırmızı ve gri birlikteliği iç baydı ve çok demode oldu.. 
Şimdi siyaha sarı, turuncu ve en önemlisi krem eşlik ediyor.. Ve bizi mest ediyor..
 İşte Siyah ve Diğerleri.. 








Benim Rengim Pembe.. 

Her şey pespembe olsun için huzur dolsun diyenlerde çok aramızda :) 
Sizi bilmem ama ben pembe deyince artık o malum markanın vitrini gibi ev görmekten çok sıkıldım. 
Tamam kahramanlar bizde minik pembe çiçekli, ingiliz tarzı döşenmiş evleri çok seviyoruz ama baymıyoruz.. 
Birde şu pembelere bakın bakalım :) 










Birbirlerine Çok Yakıştığını Geç Fark Ettiğimiz Gri-Sarı İkilisi ve Diğer Yandaşları.. 

Çocukluğumdan beri griyi çok severim..
Fakat sarıya bu sezon ısındım.. :) 
Ve bu sezon her iki renkte hem dekorasyonda hemde giyimde çok moda..Bazı modacılar ve  bloggerlar zaten sinyallerini vermişti bize :)  Bence uyumları da çok güzel.. 
Tabii bu renklerin ayrı ayrı farklı kombinleri de var :) 

























Bir Tutam Beyaz..   

İşte Romantik ve aydınlığı sevenlerin rengi.. Ne kadar uyumlu olursa olsun diğer renklerden değilde Kremden Beyazdan huzur bulanlar sizi buraya alalım :)







Mint Ferahlığı..  
Geçtiğimiz sezonun rengi bu sezonda düşmüyor gözümüzden.. Eve yarattığı ahenk ise tartışılmaz bir gerçek.. :) 











Karar Veremedim Renklerin Hepsi Benim Olsun.. 
Diyorsanız baştan söyleyeyim işiniz çok zor.. Çünkü renk cümbüşü yapayım derken ortaya vasat bir şey çıkabilir. Ama hepsinden daha eğlenceli olduğu kesin :) 



Peki sizin renginiz hangisi? 

Sevgiler 


P.S.:Tüm göseller Pinterestten alıntıdır..  


Hiç yorum yok:

About