Hürriyet

7 Mart 2013 Perşembe

Haftanın Rengi Niagara Mavi Part:4 | Halet'i Ruhiyem

Merhabalar
Gripli bir blogcu sesleniyor sizlere . "Ha geldi ha gelecek ha yakalandım ha yattım" derken sonunda bende kaptım şifayı :) Hayırlı uğurlu olsun efendim :) 

Zamanın hızla geçtiği şu günlere bakınca düğüne 3 ay gibi bir sürenin kalması beni heyecanlandırmıyor değil açıkçası :) 
Ev bakılıyor mobilyalara karar verildi bir yandan diğer ufak şeyler tırım tırım aranıyor tabiri caizse.. 
Kıyafetler hazırlanıyor.. Yinede herkes "aman yaaa ben ne giyineceğim" diye söyleniyor :) 

Bir yandan da elbette ki iş yerini idare ediyorum aksatmadan elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum.. 

Blogla ilgilide güzel gelişmeler oluyor. Güzel güzel mail trafiği yaşıyorum şu sıralar.. 
Günler böyle akıııp geçiyor. 
Umarım her şey böyle yolunda devam eder.. 

Günün temsilcisine gelince; Baştan söyleyeyim ben göz koydum kendisine..Siyah yüksek bel eteğimin üstüne çok güzel olur :) 




Sevgiler

Hiç yorum yok:

About