Hürriyet

12 Mart 2013 Salı

Haftanın Rengi Kükürt Part:1 | 3 Günlük Ara..

Merhabalar :) 
Hayır aslında tembel bir blogger değilim.. Sadece yatağımdan çıkamayacak kadar hasta ve halsizdim... Rabbim kimseyi sıhhatten ayırmasın.. 

Zaten son yazılarımda gripli olduğumu söylemiştim.. Cumartesi kalktığımda çok halsiz olmama rağmen çok sevdiğim bir arkadaşımın evine gittim. Diğer ortak arkadaşlarımızda geleceğinden vede onları çok özlediğimden gitmek istedim. Fakat akşam eve geldiğimde dahada bitkin olduğumu farkedince hemen kendimi dinlenme moduna alıp yatağıma sokuldum. 
Ertesi gün ev bakmak vede gelinlik ayakkabımı almak için  erkenden evden çıktığımda durumum fena değildi fakat tahmin ettiğiniz gibi günü sağlam bitiremedim. erkenden eve dönmek zorunda kaldım. Bu sabaha kadar çok kötüydüm ama şükür şimdi iyiyim. Tahmin ettiğiniz gibi tüm bunların arasında bloga yazamadım. 

Ama renk olarak araştırmalı geldim :)

Aslında bugün ki rengimizin adı Sulphur Spring.

Çevirince Kükürt baharı gibi birşey oluyor. 

Ton olaraksa tam olarak Şu:



Elbetteki aynı tonu birebir bulmak çok zor.. :) 
Ama elimden geleeni yapacağım :) 
İşte ilk temsilcimiz :) 

Sevgiler 


Hiç yorum yok:

About