Hürriyet

21 Mart 2013 Perşembe

Haftanın Rengi İmparator Sarısı Part:2-3-4 | Ses Bir Ki...

Merhabalar 
Bu aralar hastalıktan kurtulamaz oldum... 
İki gündür kolumu kaldıramayacak durumda hasta olunca ne işe gidebildim nede blog 'a girebildim.. Sağlık bir kez daha nasıl bir nimet  anladım.. 

Bu süreçten biraz öncede şükür ki evimizi tuttuk detaylar yakında blogta.. :) 

Öncelikle bugün Down Sendromu Farkındalık günü.. İnternet ve teknolojinin bu kadar sık kullanıldığı bir çağda artık aradaki farkı ve kime nasıl davranması gerektiğini bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum.. Mesela Down Sendromunun bulaşıcı bir hastalık olmadığını bilmeyen kalmışmıdır? yada farkı ne olursa olsun engelli bir insana nasıl davranması gerektiğini bilmeyen? Her şey 'den önemlisi bence içinde hala vefa ve sevgi beslemeleri bizden farklı olmalarını sağlıyor. Ne yansıtırsanız onu alıyorsunuz. Sevgiyse sevgi kaygı ise kaygı.. Maalesef  bunu yapamayan bizler yapan birini görünce garipsiyoruz.. 

Haftamızın rengi yokluğumdan dolayı temsilcisiz kalmış olabilir ama bugün o boşluğu dolduracağım :) 


Sonbahar için bu renkte bir yağmurluğum olsun isterim :) 


Dantelden vazgeçemedim evet :) 

Dolce Gabbana nın bu gömleğine hala bitiyorum :) Zannediyorum 2 veya 3 sezon öncesinin :) 


Sevgiler 


Hiç yorum yok:

About