Hürriyet

21 Mart 2013 Perşembe

Ev Dekorasyonu Ve MOBDİZAYN..


Merhabalar
Öncelikle size yine muhteşem bir haberim var J
Bütün evlenecekler ,evini yenileyecekler, dekorasyon fikrine ihtiyacı olanlar lütfen buraya buyursun..

Malumunuz artık düğünümün zamanı yaklaştı... Evimiz tutuldu…

Dekorasyon fikrine ihtiyacım olduğu şu günlerde dergilere internete saldırdığım doğrudur... Ve elbette ki   her site yada her mecmua yeterli olmuyor. Bir yerde daha fazlasını istiyor arıyorsunuz.
İşte bu sırada http://www.mobdizayn.com/ ile tanıştım ben…



Siteyi kurcaladıkça yepyeni yıldızlar yepyeni fikirler çaktım aklıma...
Duvar kağıdı, dekorasyon önerileri,örnekleri o kadar çok şey var ki tamda aradığım şeyi buldum aslında.. 

Size aradıklarınızı sunmakla kalmayıp fazlasını da veriyor üstelik J
İtiraf etmeliyim başta kafam çok karışmış bu kadar dekorasyon önerisinden hangisi demiştim J Ama  daha   fazla zaman ayırıp MOBDİZAYN ‘ı  daha sık incelediğimde evimi kafamda oturttum J


Yatak odası, oturma odası, çocuk odası ve hatta mutfak... Evinizi doldurmayı değil güzelleştirmeyi ilke alan ve bunu yansıtmaya çalışan bir site… Editörlerin her konudaki fikir verici yazıları sanki yıllardır bu işi biliyormuşsunuz gibi içinize siniyor.

Size tavsiyem siteyi sık sık ziyaret etmeniz.. Emin olun çok faydasını göreceksiniz.. Ben http://www.mobdizayn.com/ dan aldığım öneriler ile evimde yaptığım güzellikleri muhakkak sizinle paylaşacağım.. Hem beni hem de MOBDİZAYN ’ı takipte kalın.. J
Sevgiler
 ♥

Hiç yorum yok:

About