Hürriyet

7 Şubat 2013 Perşembe

Haftanın Rengi Şeftali Rengi Part:4 | Birazda Benden..

Merhabalar 
Başımdaki inanılmaz ağrıya rağmen sabah şarkılar mırıldanarak başladım güne.. Sanırım bu iyi birşey. 
Herşeyi yavaş yavaş yoluna koyuyoruz. 
Ufaktan evde toplanmalar başladı bile.. 
Evde artık çok fazla dikiş yapamayacağımdan bir kaç parça kumaş haricindeki bütün kumaşlarımı kaldırdım. Gitmeye hazırlar artık.. 


Aynı zamanda öğrenmek istediğim programı elde ettim birazda onu kurcalıyorum arada.. :) 


Sana bu seferlik binemedim ama bineceğim göreceksin :):):) 



Vee daha niceleri.. 
Eeee tüm bunların yanında annemin nefis mi nefis enfeeeesss kabak tatlısı yenmeli ki enerji versin :) 


İnstacanlar için bu kareler çok tanıdık evet ama durumumu en iyi özetleyen kareler oradan çıkıyor :) 
Kullanıcı adım : esraabay


Bu kadar gevezelik yeter sıra günün temsilcisinde.. 


Görür gürmezz "aaayyyy yazlık eteklerimizn üstüne süp süper olur" dediğim hırka.. :) 


Sevgiler



Hiç yorum yok:

About