Hürriyet

4 Şubat 2013 Pazartesi

Haftanın Rengi Şeftali Rengi Part:1

Merhabalar

Yepyeni bir hafta başladı bile çoktan.. hepimiz işler güçler peşindeyiz kolay gele.. 

Yoğun bir haftasonundan sonra zihnim elbette ki çok rahat değil. 
Öncelikle günlerin geçmesi demek bizim için daha yoğun iş demek.. Haftasonu benim için en önemli şeyi yapıp gelinliğe start verdik çok şükür.. Asıl heyecanlı bekleyiş şimdi başladı bende.. Nişanlığımda karşılaştığım sürprizlerle gelinlikte karşılaşmak istemiyorum açıkcası.. Ki sanırım karşılasmayacağımda.. Ama gel gör ki ben bunu kendime anlatamıyorum.. yinede hersey olacağına varır diyorum.. :)  
Gelinliğim öyle o tesettür gelinliklerde olduğu gibi koca koca taşlı bol gösterişli değilde daha sade ve naif  olacak.. 
Bakalım nasıl olacak :) 

Haftanın rengine gelince Şeftali rengi yaza özlem duyanlara gelsin bence :) 
Çünkü tam yaz rengi. Somon renginin biraz daha turuncuya dönüğü.. O kadar ki ingilizcede bu ton nectarin / şeftali olarak geçiyor.

İşte ilk temsilcimiz :)




Müthiş bir şekilde tesettüre uygunlukta bir elbise :) 
Elbette ki kombinleneceği renk belli :):):) 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About