Hürriyet

27 Şubat 2013 Çarşamba

Haftanın Rengi Leylak Part:2 | Kaçamak Hobilerim :)

Merhabalar :)


Bu aralar fena halde Temple Run2 ye takmış durumdayım.. Bunun birincisi de benim ocağıma incir ağacı dikmişti :D 


Bıkmadan usanmadan koşturuyorum :D 

İşin esprisi bir yana artık boş anlarda fazla bir şey düşünmemek adına kafa dağıtmak için oyunlara sardım. 
Aslında böyle zamanlarda kendimi dikişe verirdim ama biliyorum ki yarım kalacak. Zaten bütün kumaşlarımı kolileyip kaldırdım. 
Kitapta okuyorum evet ama bir süre sonra dikkatim dağılabiliyor.. 
Şuan okuduğum kitap ise..



Bildiğimizden çok daha fazlası var bu kitapta.. Nasılda üstünkörü tanıdığımızın ispatı. ben yarıladım bile size de tavsiye ederim. 

* * *

Günümüzün temsilcisi ise elbette ki hazır ve nazır sizi karşılamakta :)







Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About