Hürriyet

26 Şubat 2013 Salı

Haftanın Rengi Leylak Part:1 | Ne Var Ne Yok ?!

Merhabalar :)

Bu aralar çift olarak birazcık yoğunuz.. 
Daha doğrusu artık düğün yoğunluğumuz başladı ufak ufak.. 
Uzun zamandır kına için yer bulamıyorduk. Bütün meşguliyetimiz onu içindi. Ama bu hafta sonu onuda hallettik. :) Ailelerimizde dahil derin bir nefes aldık şükür :) 

Hafta başında da hem gelinlik provam hemde nikah işlemleri bir araya gelince hem yorulduk hem mutlu olduk. 
Gelinlik için elbette ki daha çok vaktimiz var ama nikah işlemlerimiz bitti sayılır :) 

Sıraladığımız işlerimiz yoğunlukta ama hepsini ufak ufak hallediyoruz :) Normalde isyan edip bir hafta evde süt  içip, çikolata yiyerek yorgunluk atmam gerekirken  bu tempoyu vücudum kabullenmiş durumda..
 Ben ki bir yıl öncesine kadar kendime tatil ilan eder kaçar ve tamda bu taktiği uygulardım :) 
Ama şuan tek istediğim Rabbim'in bana daha fazla güç vermesi :) Yani yorulmak istemiyorum açıkçası :) Sürekli enerjik olmak vede her yere uçmak istiyorum :D 

Durum böyle olunca yazılarını gününde yazan ben  bu hafta sonu aksatma yaptım fena halde :) 
Ama bundan sonra daha özenli olacağım :) 

Bu haftanın rengine ise Leylak rengi olacak karar verdim. 
Bence ilkbahara ve yaza en yakışan renk :) Gözlerimiz açık renge alışsın artık :) 

İşte ilk temsilcimiz :) 


Gördüğünüz üzere Gucci.. 

Ve gerçekten bence dalında ayakkabıları en iyi olan marka bence.. 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About