Hürriyet

17 Ocak 2013 Perşembe

Haftanın Rengi Lila Part:4

Merhabalar
Bu ara markaların koleksiyon aşamalarına ve kulislerdeki koşuşturmacalarına takmış durumdayım.. Elbetteki moda okuyan biri olarak oralarda yer almayı çok isterdim ama malesef mümkün olmadı. Stilist olarak kalabildik olsun.. :):) 

Beni artık az çok bilen bilir Karl Lagerfield hastayımdır. Chanel ile çalışmaya başladığında sevinçten kudurmuştum. İki deli marka biraraya geldi demiştim.Ki haklı çıktım sevincimde.. Muhteşem koleksiyonlar izlemeye başladık.. Öreneğin.. 



Videoda asıl dikkatimi çeken sistematiklik.. Yani dikkat edin tasarımcı kimsenin işine karışıp çok bilmişlik yapmıyor. Herkes sakin. Bir karmaşa yok.podyuma çıkılırken bile muhabbet ediyorlar.. 
Muhteşem bir hava muhteşem bir büyü.. 

Bu kadar Chanelden konuştuktan sonra günün temsilcisi Chanel mi yoksa dediğinizi duyar gibiyim ama maalesef :):):) Günün temsilcisi yine Moschıno.. 


Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About