Hürriyet

14 Ocak 2013 Pazartesi

Haftanın Rengi Lila Part:1

Merhabalar 
Herkese hayırlı haftalar.. 
Anne ile alışverişti,evlilik fuarıydı derken yorucu vede bol üşümeli bir haftadan sonra sıcacık çayım ve ben karşınızdayız. :)
Artık sanırım kıştan ufak ufak sıkılmaya başladım. Halbuki ben kışı çok ama çok sever, yağmur yağsada izlesem diye deliren biriyim. Ama soğuğu hiç ama hiç sevmiyorum. 

Haftanın Renginde bu hafta bilerek yaz rengini seçtim. Artık kış renklerinden soğukluklardan içim sıkıldı çünkü.Biraz fresh ve ferah şeyler görmek göstermek istiyorum. 

İlk etapta tabiiki çanta ile başlıyoruz :):)) 

İşte haftanın ilk temsilcisi. 


Sevgiler 

2 yorum:

AsOrTiK dedi ki...

haftanın temsilcisini çok beğendim ben:)
sevgiler

Esra bayırsokak dedi ki...

Beğenmene çok sevindim :) Sevgiler benden :)

About