Hürriyet

11 Ocak 2013 Cuma

Haftanın Rengi Çam Yeşili Part:5 | Ve Ufak Ev Kazası

Merhabalar 
Kardı depremdi derken bir haftayı daha geride bırakmak üzereyiz. 
Bu sabaha kadar gayet sakindi herşey fakat instagram ve twitterdan  takip edenler bilirler bu sabah fena halde bir ekşın yaşadım :):):)
Normalde her ne kadar kıyafetler askıda olursa olsun kırıştığını düşünüyorum ve her kıyafetimi giyinmeden muhakkak ütülemeye özen gösteririm. Zaten şallarımıda ütülemeden takmadığımdan her sabah veya bir önceki aksam kıyafetleri ütüler hazır ederim. 
DAha önce böyle birşey hiç gelmemişti. 
Sabah ütüyü fişe taktım ve biraz kullanmaya başlamıştım ki prizde çatırtılar çuturtular ve anlam veremediği kıvılcımlar çıkmaya başladı. 
Normalde çığlık çığlığa bağırması gereken ben önce biraz izledim. (amacım neydi bilmiyorum :):)) Daha sonra şimşek hızıyla şarteli kapadım. 
Yoksa daha fenası olacaktı alim Allah. Elektrik ve yangın işlerinden çok çok korkan bir olarak bana bu çok fazla :) Normalde ben herhangi bir prizden fişi çekerken bile bin özen gösteririm. Neyse olacağı varmış olmuş diyorum ben. Çünkü bir hatanın ardından gelen bir olay değil. 




Günün Temsilcisine gelince bu muhteşem elbiseyi dekoltesini görmezden gelerek sunuyorum size. Elbette ki dekolteli kullanmak isteyen dekoltelide kullanabilir. :)








Hayırlı Cumalar
Mutlu haftasonları
Sevgiler


Buarada ttnet saolsun hala neti kullanamıyoruz bu yüzden bir hatam olduysa affola..

Sevgiler

2 yorum:

BYN ARDA dedi ki...

Cok geçmiş olsun canım. Geçirmiş oldugun en büyük kaza bu olsun inşallah, Allah başka kaza vermesin..

Esra bayırsokak dedi ki...

çok teşekkür ederim. Allah razı olsun canım. Valla ben neysede rabbim çoluğu çocuğu olan kardeşlerimize yardım etsin. ben o an orda bir çocuk olsaydı diye düşünmeden hayıflanmadan edemiyorum. Tekrar teşekkür ederim :)

About