Hürriyet

3 Ocak 2013 Perşembe

Haftanın Rengi Bordo Part:4

Merhabalar 
Nişanlandıktan sonra bazı işler hafifler diye düşünüyorduk yanılmışız :) Bitmek bilmeyen bir yarış sanki :) Her seferinde farklı parkurlar olarak karşımıza çıksada.. 
Bizim düğün tarihimiz çok yoğun bir tarih olduğundan düğün yeri bulana kada 2 kere tarhi değiştirdik. Şükür düğün yerini ayarladık fakat şimdide kına gecesi için yer bulamıyoruz. Bulduklarımız ya çok pahalı yada otoparkı,erkeklerin oturup eşlerini bekleyebileceği farklı bir bölümü yok. Böyle debellenip sosyal mecralarda yardım isteyip duruyorum ben :) bakalım kısmetimiz nerede:) 

Günün temsilcisine gelince 



Ben çok düz insanımdır aslında... Şimdi bu bluza bakan bir çok kişi birçok kombin oluşturur kafasında.. 
Bohem,barok,spor klasik... Her tarza giden bir çekiciliği var ben ne mi yaparım ?:) 
Füme bir etek gri bir ceket ve gerekli aksesuarlarla tamamlarım.. Dahada kurcalamam :):) 



Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About