Hürriyet

7 Ocak 2013 Pazartesi

Haftanın Reng ÇAm Yeşili Part:1

Merhabalar 

Müthiş bir hafta diliyorum herkese. 
Bugün tuhaf bir hisle uyandım. Hayat gerçekten çok enteresan. 
Bu yaşıma kadar üzerime düşen bütün sınavları ama iyi ama kötü verdim bir şekilde. Aileme çok düşkün olduğum için hep onları istedim yanımda. Birde bir zamanlar arkadaşlarımı isterdim. Fakat enteresandır artık eskisi gibi arkadaş düşkünü değilim. Yani sahte olacağına yüzüme gülüp arkamdan söyleneceğine hiç olmasın derdindeyim. Bundan sebep bir kaç arkdaşdan fazlası yok bende. 
Oysa bir zamanlar canım dediğim insanlar vardı benim. Aileme kadar sokup kardeşlerimden ayırmadığım insanlar. İnsanoğlu ne yaparsa kendine yapıyor ama; o yaptıklarının sonucunda da kayıpları yine kendine oluyor. Başkasından hınç çıkararak bir yerlere gelinmiyor. Gelinse bile onun acısı muhakkak sonradan çıkıyor. 
Hayatımda hiç bir zaman nankör olmadım.Herkesin yaptıklarının değerini bildim ve her duamda önce rabbime sonra onlara teşekkür ettim. Ama karşımdaki insanlar hep nankörleşti. Olsun rabbim yollarını açık etsin ki bir daha benim bulundğum yere düşmesin yolları.
 Allah ıslah etsin ne diyeyim.
 Çünkü önceden çok kafama takar sinirimi bozardım ama artık sadece gülüyorum bazı nankörlüklere. Sen insanın hayatındaki en doğru kişi oluyorsun (Doğru olana iten doğru şeyler söyleyen, yüzüne sade ve sadece doğruları vuran) etrafındaki onca pisliğe rağmen bir dur diyorsun ama itelenen yine sen oluyorsun. İşin ilginci kötü olanda sen oluyorsun :) Ne kadar komik değilmi? Bir o kadarda acı.. Elbette ki herkes kendi hayatından sorumlu istediğini yapmakta özgür ve kimsenin kimsenin aklına ihtiyacıda yok! Ama bazen insan yolunu kaybeder sendeler ve şaşırabilir. O zaman sizi GERÇEKTEN değerli gören ve seven insanlardan başaka kimseden yardım alamazsınız.

Tekrarlıyorum. Allah ıslah etsin. Doğru olan şeyi şirin kılsın gözlerinize.. 
...

Bu arada hayatımda olan can dostlar ise iyi ki varlar :) 

...

Bu kadar gevezelikten sonra bu karlı Pazartesi gününün temsilcisni ve bu haftanın rengini sunmaya geldi sıra :):)

Bu güzelim Havaya bu güzelim mantodan başka ne gidebilirdi ki :)


Hepinize Sevgiler 
Aman hee dikkat edin havalar malum  :) 

♥ 


Hiç yorum yok:

About