Hürriyet

22 Ocak 2013 Salı

2 doğum günü | 1 sorun | Haftanın Rengi Sudan Kahverengisi Part:2

Merhabalar :)

Bugün benim için çok özel ve güzel bir gün :) 

Hem sevgili kayınvalideciğimin hemde çok yakın arkadaşım biricik Mervemin ( Nişanıyla ilgili post yapmıştım fakat ne yazık ki sadece 2012 postlarım duruyor hepsi kaybolmuş.) doğum günleri :)

Öncelikli olarak tabii ki Anneciğimin Doğum gününü kutluyorum :) İyi ki var iyiki bizimle :) Bu satırları okurmu bilmiyorum ama 
-Çok Seviyoruz Seni Anneeeeee :):):)

Ve biriciğim.. Seninle gecen günleri maceraları saymakla bitiremem elbet. Ne güzeldi onlar :) bebeklik çocukluk,ortaokul ve lise :) İyiki doğdun iyiki varsın. iyiki benim arkadaşım canımsın :) 

Soruna gelince ne yazık ki 2011 ve öncesinde girdiğim postlarımı bulamıyorum blogumda.. oysa ki o kadar çoktular ki.. nasıl yaparım nasıl gelir onuda bilemiyorum. Yardımcı olabilecek biri varsa yardımlarınıza muhtacım.. :( 

Ve işte günün temsilcisi :) 


Sevgiler 




Hiç yorum yok:

About