Hürriyet

17 Aralık 2012 Pazartesi

Neredeyse Eskiyen Yeni Bebeğim..| 3100


Merhabalar


Daha önce nasıl yazmadım nasıl burda belirtmediğimi hala çözemediğim bir haberim var aslında size.. 

Ben 3-4 yaşındayken annemin filmli bir profesyonel fotoğraf makinası vardı. Tam olarak olmasada aşağıdaki gibi birşeydi. Markasını bile hatırlamıyorum inanın..
 Harici Flaşından dahili kılıfına kadar herşeyi vardı. O zamanlar daha Canon Nikon tartışması bile yok tabi :):):):) 



 Hayal meyal hatırlıyorum Anneannemler Kayseri de olduğu için annem bizim fotoğraflarımızı türlü türlü çeker teyzemlere gönderirdi. :)
Makinasını ise çok sever gözü gibi kollardı. İlerleyen zamanlarda şehir dışı gezmeleri de çoğalınca makinası en yakın arkadaşı oldu :) O kadar güzel anı ve manzara fotoğrafları çekerdi ki anı yaşardık. 
Biz okuldan dolayı gidemezdik ama annemin o çektiği fotoğraflar Türkiye' nin her yerini karış karış öğretti bize :) 

Zamanla biz büyüdükçe merakımız da arttı tabi. Allah var annem hiç bir zaman elinize almayın tarzında tembihlemezdi alır saatlerce oynar ve tekrar yerine koyardık. 
Hiç sesini çıkarmazdı. 
Ama bizde birşey olacak aman elimizden kayar diye dikkat ede ede kurcalardık :)
Fakat bir gün beklenen oldu. 
Maalesef makina bozuldu. 
Annem hala üzülür makinasına ama yeni alalım deyince de istemez. 
...
Bizdede sanırım o zamanlardan kalma bir fotoğraf merakı var. Kız kardeşim okulundan sonra Karaköyde çok güzel bir fotoğraf galerisinde asistanlık yaparak ilerletti kendini. Ben başlarda biraz geri planda kalsamda hep bir makinam olsun istedim. Ama hiç bir zaman aman düğün dernek doğum çekeyim diye değil. (herkes kendi işini yapınca güzel) Anı biriktirmek için istedim. Yıllardır her gördüğüm makinaya dokunmadan edemezdim. Her turiste kıskanan gözlerle bakardım :) 
fakat artık kendi makinamı başka makinalarla aldatamam :):)




Evet artık bu bebek benim :) 
Yaklaşık 2 ay oldu alalı henüz birbirimize alışamadık ama eminim alışıcaz :) 
Elbette ki bu makinadan çok daha güzel modelleri var fakat ben başlangıcta bunu almak istedim. Hem bütce hemde tecrübesizliğim bunu gerektiriyordu. 
Sonuçta makina ne kadar iyi olursa olsun iş deklanşöre basanda bitiyor. 
Bunda çıraklığımı atınca belki makinamıda yükseltirim :) 

Şimdiki hedefim ise bebeğimin dilinden gerçekten anlamak :D 
Kursa gitmelimiyim yoksa kurcalayarak çözermiyim bilemiyorum. henüz kararsızım fakat er yada geç dilini çözüp onun istediği gibi konuşacağım :) 



Sevgiler 

4 yorum:

bety bop dedi ki...

Hayırlı uğurlu ve ışığın bol olsun:) Kursa gitmeni tavsiye ederim gerisi sana kalmış;)

NİMO =) dedi ki...

aaayyy ne güzel ya bende almak çok istiyorum memnun kalırsan özelden yaz bana düşüncelerini olur mu benimde bütçem bu kadar. Bide lensi var mı bunun canım?

ilknur AKPINAR dedi ki...

Kurs yerine gezip bol bol fotoğraf çek, bende nikoncuyum bende de 5100 var, hayırlı olsunn :)

Esra bayırsokak dedi ki...

Bety bop :) Çok teşekkür ederim :) tavsiyeni aklıma not ettim :)

Nımom :) tamam nımocanım sen hiç merak etme ben sana belirtirim. Evet canım 18-55mm lik lensi var.

İlknur Çok teşekkür ederim. Şimdilik öyle yapıyorum :) Yapışık ikiz gibiyiz her yerde yanımda :):):)

About