Hürriyet

24 Aralık 2012 Pazartesi

Haftanın Rengi | Son Durum Bildirimi :)

Merhabalar
Gecen hafta aniden 4 günlük bir izne çıkınca birde bu izin günlerim nişana denk gelince alt üst oldum. Evet bu bir açıklama değil :) Ama başımı kaşıyamadım gerçekten. Ne kadar zormuş bu işler. Saolsun ne annemler nede altın kızlar ( Kızkardeşlerim teyzelerim kuzenlerim) hiçbirşeye elimi sürdürmediler ama yinede stresten yoruluyor insan.
Öncelikle nişanla alakalı herşeyle ben ilgilenmek zorundaydım. Pasta,hediyelik,nişan şekeri,elbise derken aslında farketmeden bir çok şeyle ilgileniyorsunuz. Nişanla ilgili post en kısa zamanda gelecek. :) Ve sanırım bayağı uzun olacak.
Öncelikle şunu gördüm ki siz kendinizi ne kadar parçalarsanız parçalayın muhakkak aksilik oluyor. 
ben nişanımın sabahında nişanıma 5 saat kala pastamın bir fiyasko olduğunu gördüm. Kim ve nasıl çalışıldığını söylemeyeceğim  fakat herseye cırlayan sonrada oturup böğüreböğüre ağlayan ben sadece sinirlenmekle yetindim bu duruma. Şimdi düşününce nasıl olduda adamın yüzünü cırmalamadım diye düşünmüyor değilim :) 
Şükür ki tek sorunumuz o oldu. Başka hiç bir aksilik olmadı. Çok şükür rabbime :)
Ama bu sabah kalkmakta çok çok zorlandım hala yarı uyur vaziyetteyim :)

Haftanın rengine gelince bu haftaki rengimiz Silver | Gümüş olacak. 
Ama size hafta boyunca aksesuar sunup durmayacağım :):) 
Kıyafet sunmaya özen göstereceğim. İşte bu yorgun günün temsilcisi :)



Yeterince hantal ve yorgun hissettiğimi anlatabilmişimdir umarım.. :) 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About