Hürriyet

19 Aralık 2012 Çarşamba

Haftanın Rengi Pembe Part:3

Merhabalar; 
Artık geceleri uyku uyuyamaz sabahları da yataktan çıkamaz oldum. Sabaha kadar rüyalar görüp uyanıyorum uyanınca da tekrar uyuyamıyorum. Doğal olarak gün içinde ise inanılmaz tembel oluyorum. Havaların ne kadar etkisi olduğu konusuna girmeyeceğim merak etmeyin :) 
Şuan tamda yaz koleksiyonumuzu hazırlama dönemimiz. Herkes çok yoğun herkes telaş içinde. Bende fırsat bulduğum zamanlarda koşuyorum blog' a :) Hem yazılan yazıları okumak hemde günün temsilcisini yazmak çok çok iyi geliyor bana. Kafam dağılıyor resmen :) Neyse çok konuştum yine işte temsilcimiz :)


Theory'nin bu tunik elbisesi hepimiz için çok kullanışlı bence. İster elbise olarak kullanın( Dizüstü) ister pantolon üstüne tunik.. Renk ise miss :):)


Sevgiler 
♥ 

Hiç yorum yok:

About