Hürriyet

31 Aralık 2012 Pazartesi

Giden Yıl... | Haftanın Rengi Bordo Part:1

Merhabalar 
Haftanın ilk yılın son gününe uyanışımız pekte kötü değildi :) 
Güzel yüzlü bir güneş karşıladı bizi..
Düşündüm de koca bir yıl geride kaldı. Yılbaşını gerek dini gerekse mantık açısından kutlamayı gereksiz ve saçma buluyorum. Ama her yıl neler değişti hayatımda yada gelecek yıldan beklentim ne diye düşünmeden de edemiyorum. İnsanın belleğini tazelemesi için iyi bir fırsat aslında :) 

-2011 de ailecek sağlıkla ilgili ağır sınavlar verdik. Rabbim beterinden saklasın. Ama 2012 daha hafif bir yıldı bizim için. Ailemle çok mutlu bir yıl geçirdik. Bir çok şeyi geride bırakıp biraz daha büyüdük biraz daha yüceldik. Rabbim gülücüklerimizi daim etsin inşallah. 

-Gönül işleri konusunda çok şanslıydım.. Şansımı bulmuşken nişanıda yapıverdik :) 

- İş konusunda çok önemli gelişmeler olmadı. Evet bir adım daha öne geldim ama zor bir yıldı.Fakat buna rağmen kendime bir şeyler katmaya devam ettim. An itibari ile işim için bildiğim program sayısı 6 oldu. bunlardan 3 ünü  gözüm kapalı kullanabilecek pozisyondayım. Bunun haricinde gözlem gücümü dahada kuvvetlendirip hedeflerimi büyülttüm. 

-Hayatımdan bir çok boş insanı ve izlerini çıkardım. Az ve öz politikasını soktum tekrar hayatıma. Kim bana ne kadar gelirse o kadar yaklaşmayı öğrendim. Kimseyi fazla ilgiyle şımartmamak gerektiğinide.. 
Belli temel taşları olmalı insanın onların haricinde kimseye müsemma göstermemeli. Ve o temel taşlarıda yine karşı tarafın davranışları oluşturmalı..

-Çok kaprisli biri oldum :) Herkese kapris yaptım rest çektim bol bol :):) Pişmanmıyım?  hayır! 

-Bebeğime kavuştum :) Gelecek yıl fotoğraf makinamı daha iyi kullanabilmek için bir fotoğraf kursu olabilir belki :) 

-Blogum' a daha çok ilgi gösterdim. Ona daha çok ısındım. ve gelecek yıl planlarımdan biride onu dahada büyütmek :)

-2012 yılını kendime dinlenme yılı olarak ilan etmiştim. Bu yıl bol bol dinlendim. Ama acısı fena çıkacak. çok fazla yapmak istediğim şeyler var. Onların planı ve programı yapıldı kafada. :) 

2012 için düşündüklerim şimdilik bu kadar. Vatan ve millet olarakta zor bir yıl geçirdik. Umarım gelecek yıl çok daha güzel geçer hepimiz için. 

Şimdi sıra günün temsilcisinde :)


Bu canta sevdasını nasıl yeneceğim hakkında bir fikri olan varsa beri gelsin.. :) 


Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About