Hürriyet

6 Aralık 2012 Perşembe

Denim ve Siyah

Merhabalar

İşiniz denimle ilgili olunca algıda seçicilik giriyor devreye ve her yerde bulduğunuz en ufak anlamsız bir görseli bile stokluyorsunuz. 

Bendeki görselleri ne yapacağımı bilememekteyim böyle ara ara toparlayıp paylaşıyorum. Güncel olanları ise Facebook sayfamdan paylaşıyorum. 



Ama bu posttaki görselleri o şekilde hafif bırakmak istemedim. Görsellerin hepsini bir siteden aldım fakat link ve isim konusunda hafızam bana yardımcı olmuyor. 

gecen sezon denim gömleklerin ne kadar moda olduğunu elbette ki biliyoruz.. 
Bir çoğumuzun dolabının baş köşesinde hala.. İşte onlar kaldırılmadan farklı tarzlara nasıl uyarlanır onu paylaşmak istedim. Denimle uyuşumunu göreceğimiz ilk rengimiz siyah.. 


Bence en güzel kombinlerden biri bu. Payet taytı çok yakıştırdım denime. Çivit rengi ceketlede şıklığa şıklık katılacağı kesin. 


Evet bu kadar dağınık olmamak şartıyla böyle bir kombinlede daha günlük vede rahat olabiliriz :)



Bilekten deri pantolon ve yine çivit mavisi :) 
Sanırım mesajı aldınız :)


Burda havlu yıkama dediğimiz bir işlem görmüş denim ve rengi yumuşamış. 
Asıl önemli olansa bu koyu renk gömleği siyah yerine beyazla toplayıp siyahı serpme kullanmış ablamız.. 
aksesuarlarının siyah ve gold yoğunluğu göze çarpacak kadar güzel.

Şimdilik bu kadar :) 
Görseller ve yorumlarla boğmak istemiyorum sizi :)
Sonra devam etmek kaydıyla.. :):)

Sevgiler 




Not: Görseller alıntıdır.

Hiç yorum yok:

About