Hürriyet

12 Kasım 2012 Pazartesi

Erdem Resort 2013

Merhabalar;
Baştan uyarmalı bol görselli bir post sizi bekliyor :)
Utanarak söylemeliyim ki Eğer o internet sitesinde rastlamasaydım koleksiyonu incelemek aklımdan tamamiyle çıkmıştı.. nasıl olmuş da atlanmış onuda bilmiyorum. 
Neyse geç olsun güç olmasın :)

Sayılı Türk modacılara milletimizin ilgisinin olduğu şüphesiz.. 
Ben dünya çapında belirli bir başarı elde etmiş insanların en ufak bir sebepte karalanmasından yana değilim.
Hoş bulmuyorum, görmüyorum.. 
Onların bizden destek beklediği çok önemli zamanlarda arkalarından bırbır konuşmak, moral ve şevklerini kırmak bize göre değil. 
Ve takip ettiğim kadarıyla bu "MODACI" sınıfımızda sivri olmayan ve fazla eleştiri almayan nadir isimlerden biri Erdem Moralıoğlu. Elbetteki gündeme geldiği haberler yayınlar olmuştur fakat hiç bir zaman çizgisini bozmadan kırmızı halıda Sarah Jessica Parker, Keira Knightley gibi ünlüleri giydirebilecek kadar başarılı olmuştur. Ki Prensesi söylemiyorum bile :)



















2013 Resort'tada bence aynı başarısını sergilemiş.
Barok tarzında ve floral  desenler, danteller, deriler trikolar baskılar ve nakışlarıyla tam anlamıyla dolu dolu bir koleksiyon.. 
Daha nicelerini görürüz umarım.. 

Sevgiler 



Hiç yorum yok:

About