Hürriyet

19 Kasım 2012 Pazartesi

Büyük Kurtarıcılarımız: Trenckot / Trenchcoat

Merhabalar 
Sizi bilmem ama ben bu bahar havalarına ayak uyduramam bir türlü.. 
Aman kış geldi yaz gitti, ayy kazak giyeyim yok yok gömleğe devam aman dondum falan,filan.. 
Tabii ki en büyük yardımcılarımız trenckotlar tamda burda devreye giriyor. :) 
Sıcak havalarda sıkmıyor bunaltmıyor soğuklarda üşütmüyor. 

Kışlık yazlık olanları da var elbette ki fakat ara sezon yağmurluk tarzı olanlar tercihimiz :) 
Artık öyle tek modelde yok yani herkes üniforma gibi giyinmiyor en sevdiğim yönüde budur herhalde.. Panço tarzında bol olanıda var peplumlusuda ribanalısıda.. Size uyan hangi tarz ise istediğinizi seçip. ister etek ister pantolon üstüne geçiriveriyorsunuz :)


Her ne kadar almak benim için hayal olsada benim kalıp olarak en çok sevdiğim Burberry'nin trençkotları.. 
Gerek bel hizası gerekse boyuyla gerçekten tam not alabilecek kalitede.. Diğer markalarıda incaledim fakat onun kalıbına benzer başka hiç bir kalıp yok.











Maryling in bu morunu çok sevdim :) 

Sonia Raykel'ın bu ribanalı modeli ise tam benlik.. Bileklerim  üşümeden rahat rahat giyinirim sanırım :)


 Hangi markaya ait bilemiyorum fakat bu mavi modelin kesimi çok farklı çok güzel bence.. 
Dikmek isteyenler için fikir olabilir..


Warehouse'ta ise bordo cezbetti beni.. Hakim yakasıyla army tarzını andıran bir çekiciliği var..



Geçen sezon sarıyı önceki kışta pançoları kapları çok sevince Carven böyle birşey çıkarmış ortaya.. çokda iyi yapmış bence.. 


Dolce Gabbana'yı sadece barok tarzına devam etmesi için ikna etmeliyiz.. Zira beğendiğim başka koleksiyon ve modeli yok. Bu sezon çok konuşulacak olan ekose bile kurtaramamış modeli bence.




Lanvin in bu bebeğini biri bana alsın lütfen :):)




Ouı hakkında pek bilgi sahibi olmadığım bir marka.. Yani hiç detaylı bir şekilde incelemedim. Diğerleri gibi tüm koleksiyonunu hatmetmedim. Fakat bu güzel Trenckotla dikkatimi cekmedi desem yalan olur :)



Bakalım bu sezon en çok neyi beğenip giyineceğiz.. 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About