Hürriyet

14 Kasım 2012 Çarşamba

Bir Nişan Hikayesi :)

Merhabalar :)

Öncelikle burada özelimden çok ayrıntılı bahsetmediğimi az çok biliyorsunuz.. 
Ama sanırım artık dayanamayacağım :) 
Yani ufakta olsa bazı şeyleri paylaşmanın ne gibi bir zararı olabilir ki :) 



Yakın çevremdekiler az çok bilir yaklaşık 4-5 aylık bir süreçten ve en sonunda karara bağlayabildikten sonra nişan yapmaya karar verdik.. :) 
Çok az bir süre kaldı.. 
Tabii ki benim elbisemin siparişi verildi.. 
O kadar nişanlık ve elbise postları ( bakınız post:1   post:2  post:3  post:4  bunlar sadece bazıları..)  yaptıktan sonra nasıl bir nişanlığım' ın olacağını bende en az herkes kadar merak ediyordum açıkcası :)
Kafamda onlarca soru işareti vardı..



Ne renk olsun?...


Dantel mi, işleme mi?....


Kuyruklu, kuyruksuz?...


Ve ardı arkası kesilmeyen tonlarca soru daha..

En sonunda geçtiğimiz hafta siparişi verildi.. 


Evde bir tören olacağı için çok sade ve kabarık olmamasına dikkat ettim :P 
Desem de inanmayın siz :) 
Evet kabarık değil ama o muhteşem dantelleri görünce dayanamadım :) 

Biz moda evine gittiğimizde gençten Erva hanım  ve babası karşıladı bizi. Bu baba kız birlikte işletmekte moda evini. Bana nasıl bir model istediğimi sorduğunda ve benim yanımda götürdüğüm doneleri çıkarmamla ufak çapta bir şok yaşadılar :) 
"Dersine iyi çalışmışsın" diyip görsellerin birazını benim nişanlığım' a birkaçını  da kendilerine kullanmak için aldılar :) 

Rengi, deseni,



Yakası ,





Eteği 





derken kendimi ölçülerim alınırken buldum :) 


Profesyonel insanlarla çalışmak çok önemli.. 
Sizin tıkandığınız yerde sizi çekip çıkarmalı. Zaten dolu olan kafanızı kendi alanındaki işlerden arındırmalı. 
Sanırım onları seçmekle ben en iyisini yaptım. :) 
Hoş daha bitmedi nişanlığım ama eminim çok güzel ve sorunsuz bir şekilde alacağım :) 
Yani inşallah :)

......

O akşam ben oradan çıktığımda kuşlar gibi hafiftim.. Umarım elbisemi aldığımdada öyle olurum :) 
Ama elbiseyle iş bitiyor mu ? 
Hayır..

Daha pastaya karar veremedik...




Sonra Çiçeklimi ? Çiçekliyse nasıl çiçek?




Ayakkabı nasıl olmalı? 



Ve damat beyin detayları...



Bunların hepsi önemli şeyler.. :) Yoksa ortaya şöyle bir manzara çıkabilir :)


:) 


Allahtan hediyelikler falan hazır olmak üzere  :) 

Sonuç olarak detayları ara ara gelip yazacağım burdan..
Umarım bir aksilik çıkmadan atlatırız bu dönemi :)
Nişan olduktan sonra tamda böyle bir şey yapmak istemiyor da değilim hani :)



Dualarınızı eksik etmeyin lütfen :) 

Sevgiler 



Not: Posttaki görsellerin hepsi netten alıntıdır. ne elbisemle nede diğer detaylarla hiçbir ilgisi yoktur..




2 yorum:

EflHatun dedi ki...

bu kadar profesyonellerin elinden çıkacak elbiseyi çok merak ettim.. bari onu paylaş olur mu... ;)
Allah şimdiden mesud etsin..

Esra bayırsokak dedi ki...

çok teşekkür ederim :) Elbetteki paylaşacağım. Umarım gerçekten güzel olur :/
Allah razı olsun

About