Hürriyet

30 Kasım 2012 Cuma

300. Post | Biraz Ben..

Merhabalar :)

Bu 300. post evet..
 Buraya tam 300 post yazmışım. 
Ama güzel ama kötü, ama doğru ama yanlış 300 tane yazı :) 
Evet başlarda her blogger gibi sürekli yazan biri değildim. sonraları buranın bana iyi geldiğini farkedince  hobi olarak yazayım bari dedim. Fakat alışkanlık haline dönüştü :) Bakmadan geçemez oldum :) 
Bana bu alışkanlığı kazandıran herkese binlerce teşekkürler :) 
İyiki varsınız :)
 Biliyorsunuz haftanın rengi postu yazıyorum her hafta ve her gün de temsilcilerini görüyoruz burada. Eğer bu yazıyı yazmasaydım Safran renginin 6.temsilcisini okuyor olacaktınız :) Ben öyle olsun istemedim. buraya 300 post sığdırdıysam kendimi de sığdırırım diye düşündüm :) O yüzden bu post biraz benden olacak. :) 

Malumunuz şu yazımda nişan hazırlıklarına başladığımızı belirtmiştim :)
15 gün kaldı :)
 Hazırlıklar son sürat devam ediyor :) Öncelikle söylemek isterim ki hiç birşey tahmin ettiğim gibi değilmiş. :) Hani derler ya uzaktan davulun sesi hoş gelir diye heh aynen öyle işte. :) Ben hep uzakta kaldığım için hem bir hoş gelmiş bana :)

(Resim nişan pastası yaptırmaya gittiğimiz mekandan :))


Bir kere hiç birşey benim tahmin ettiğim kadar nizami olmuyor. Yani elbetteki bir program ve bütçe ayarlaması yaptık. Ama son alınan kararlar hep planı değiştirmenize sebep oluyor. 
Ben hep "aman kendi aramızda olsun pek kimseyi çağırmayalım"derken o halinin bile aslında 150 kişiyi bulduğunu unutmuşum. Kalabalık bir aileyiz çok şükür. :) 
Her ne kadarda şuna gerek yok buna gerek yok desemde annemle kız kardeşlerim "şunu unutma, bak bunu atlama içinde kalır sonra" diyerekten herşeyi yaptırmakta bana :) 
Bende hayır demek istemiyorum :) Allah nasip ederse 1 kere olacak bunların hepsi :) 
Nişan hazırlıklarının tüm akışını defterime not etmekteyim.Nişandan sonra onunla ilgili bir post hazırlayacağım elbet. Evlilik hazırlıkları yapanlara belki biraz yardımcı olur :) 
Nişanlık, nişan evde olmayacaksa nişan yeri,hediyelikler, ikramlar ve daha bir sürü detay..

Elbiseme son provaya bugün yarın çağrılırım diye tahmin ediyorum. Fakat kötü haber maalesef rengi benim istediğimden çok daha farklı bir renk oluyor. Haftalardır aklım onda ne yapıcam nasıl yapıcam bilemiyorum. Halbuki o kadar güvenmiştim ki yaptıracağım yere. 
Ve bu esnada bizim düğün tarihimizin kandile denk geldiğini öğrenen biz büyük bir yıkım yaşadık... 
2 gün morallerimiz sıfır gezdik çünkü istediğimiz tarihlerde tüm mekanlar dolu. Ve biz şuanda ortada kaldık. :/ 
Bundada vardır bir hayır diyoruz ve hala düğün mekanı araştırıyoruz. Bu bizim için büyük şok oldu. 
Elbette ki tarihe bakmak aklımıza geldi fakat hepimiz garantici olduğumuz için herkes birbirine güvendi. bu yüzden kimse dur oturayımda bakayım demedi. kandil olduğunu geçen pazar öğrendik. 

Şimdilik benden haberler bu kadar :) 
En kısa zamanda hayırlı haberlerle karşınızda olacağım inşallah :) 

Sevgiler 

Hiç yorum yok:

About