Hürriyet

14 Eylül 2012 Cuma

Uzun Zaman Sonra Çanta.. DÜZELTME :)

Merhabalar 
Farkettim ki çok çok uzun zamandır çanta postu yapmamışım.. :) 
Halbuki o kadar çok görsel var ki elimde post hazırlamak için seçerken bile zorlandım :) 
Lafı çok fazla uzatmadan başlamak istiyorum..

Öncelikle artık bilmeyen kalmadı Nımo Stylo Clutch ları .. 

Nımo nun marifetli ellerinden çıkıp nasıl herkesi mest ettiğini görmemek mümkün değil :) 







Nimo Stylo Clutch serisinden her biri  1 adet olmak  ve %50 indirimiyle  mecrea.com'da. Üstelik  yeni üyelerine %15 indirim de hediye ettiğinide unutmayalım.. unutturmayalım :):)



Bu güzel clutch'tan başlayalım. 
Kendisi boyama gibi görünsede aslında aplike.. çok ince tekniklerle yapılmış. Güzel olduğu kadar zahmetlide evet.. Aramıza Phıllıp Lım'den katılmakta..

Bu leopar desenli tay tüyü çanta ise favorilerimden.. Gold detaylar ayrı bir hava katmış..(Alexander Wang)






 Bu güzellikte gectiğimiz sezonlarda barok tarzıyla gönlümü çelen Dolce Gabbana'nın.
Bu sezon deri ürünlerde çok fazla kullanılan şerit halinde farklı deri aplikasyonları bu Chole çantayada sıçramış.





Kırmızı hep çeker beni hep büyüler :)



Mulberry'de aplikeden nasibini almış


Versace..




Versace'nin bir değişik modeli YSL den gelmiş...








 Ve Alexander Mc Quenn



Şimdilik bu kadar Yeter deyip huzurlarınızdan ayrılıyorum :):)
Size göstermek adına bulmam gereken daha çok çanta var :))

Sevgiler

Hiç yorum yok:

About