Hürriyet

30 Ağustos 2012 Perşembe

İlk Lila Kutu Maceram !

Merhabalar 

Başlığa "maceram" dedim çünkü hakikaten maceraymış Lila Kutu.. Pek sorunsuz tanışmadık kendisiyle.. Birkaç ay deneyeceğim fakat diğer aylardada memnuniyetsiz olursam tabii ki hiç düşünmeden iptal edeceğim.. Aslında benim sorunum kutunun içindekiler değil gönderimiyle alakalı.. Neyse çok uzatmadan içindekileri göstermek istiyorum size..


Ürünlerin boyutunu anlayabilesiniz diye Fotoğraflarını elimde çektim..




Pudrayı çok sevmem kullanmamda zaten..O yüzden ya dolabı bekleyecek yada cici birine hediye gidecek tonu 4 nolu.


Selilüt kremi imiş.. hiç kullanmadım kullanmamda.. Bu ve her türlü vücut losyonlarına alerjim var.. ama kokusu ve yapısı çok hoşuma gitti ...


yukarıdaki gibi pembemsi bir yapısı, kırmızı microcukları var :) 


Koruyucu gündüz kremi... Kutunun içinden çıkan ve belki ! kullanırım dediğim bir ürün ve malesef küçük! 


Duş jeli.. Kokusu inanılmaz hoş.. Önce test edip daha sonra kullanacağım.


Mandalina kolonyası.. güzel fakat bana göre ağır bir kokusu var.. 



Ayak bakım setleri.. 


Dil macunu..


Tek kullanımlık saç bakım kremi..


Tek kullanımlık deodorant mendil..


Dil Fırcası


Ve yüzü arındırıcı maske.. kullanmadım anneme verdim olumlu bir sonuc alırsa sizede bildiririm.. 




Sevgiler



Hiç yorum yok:

About